Verstappen in een BMW Z4 GT3

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Mathieu

Bericht door Mathieu » 29 dec 2007, 12:18

Ik ben er eindelijk ook weer bij.
LeMans here I come 8)

Paul

Bericht door Paul » 29 dec 2007, 17:53

Ik heb een keer een reportage gezien over een fan die een schilderij voor jos had laten maken.. .etc.. Jos verstappen fanclub geouwehoer... toen heb ik gezien wat voor flaprol 1ste klas die Jos is.. en sindsdien heb ik zin om zijn neus wat schever op zijn kop te zetten.. wat een arrogante kolerelijer... hij wist niet dat de camera draaide.... daarna kwam ie daar dus wel achter.. en goh... ineens poeslief...dumpen die lul maar in de grindbak

Luco

Bericht door Luco » 29 dec 2007, 18:35

Paul schreef:Ik heb een keer een reportage gezien over een fan die een schilderij voor jos had laten maken.. .etc.. Jos verstappen fanclub geouwehoer... toen heb ik gezien wat voor flaprol 1ste klas die Jos is.. en sindsdien heb ik zin om zijn neus wat schever op zijn kop te zetten.. wat een arrogante kolerelijer... hij wist niet dat de camera draaide.... daarna kwam ie daar dus wel achter.. en goh... ineens poeslief...dumpen die lul maar in de grindbak
ik heb hier ook een schilderij van jos in de arrows
speciaal laten maken
die wilde die ook niet voorzien van een handtekening

Paul

Bericht door Paul » 29 dec 2007, 18:40

Die kerel is een lul.... dacht voor dat stukje altijd dat ie wel een oke gast was... maar na die reportage.... oh oh oh... wat een arrogante pisvlek.. :twisted:

Die fan was een beer van een kerel.. tattooo figuur... maar huilde bijna als een klein kind toen ZIJN GROTE HELD Jos, maar zei dat ze op moesten zouten...

Stéphane

Bericht door Stéphane » 29 dec 2007, 18:48

Dat hypocriete gedoe houd ik inderdaad ook niet zo van, Paul. Tijdens karten schijnt het ook niet echt een gezellige vent geweest te zijn heb ik gehoord. Ik geloof dat André daar wel eens iets over heeft verteld?

Luco

Bericht door Luco » 29 dec 2007, 18:53

Stéphane schreef:Dat hypocriete gedoe houd ik inderdaad ook niet zo van, Paul. Tijdens karten schijnt het ook niet echt een gezellige vent geweest te zijn heb ik gehoord. Ik geloof dat André daar wel eens iets over heeft verteld?
ik ken een knul die voor zijn ongeluk in het team van verstappen heeft gekart
die vertelde dat als jos en zijn pa het niet eens waren over de afstelling ze ook gewoon met elkaar op de vuist gingen :? :? :?

Eric Bosch

Bericht door Eric Bosch » 29 dec 2007, 21:02

luco hornsveld schreef:ben
dat stukje met kamphuus was ook het moment dat ik afhaakte als fan
en nog erger vond ik het afzeggen van de A1 gp op zandvoort

qua rijder was ik een absolute fan

na die twee dingen en een persoonlijke ervaring, doet die me helemaal niks meer

een op geldbeluste hork is het in mijn ogen
Nou inderdaad! Vooral dat afzeggen voor de A1 GP in zijn thuisland met al die fans was bij mij ook de druppel....

Mathieu

Bericht door Mathieu » 30 dec 2007, 12:25

Jos is in iedergeval geval geen media gedrilde ja-knikker oftewel de ideale schoonzoon en de man die ogenschijnlijk geen slechte kanten heeft.

Gewoon in een auto stappen, de knuisten om het stuurtje, flink knijpen, gas erop en we zien wel waar het schip strand.
Oh, ja, een tweede plaats telt niet en elk gaatje, hoe klein ook is een gaatje dus een kans. En remmen doen we zo laat mogelijk.
En vooral niet tegen je verlies kunnen.

Ik vind het nog steeds een verdomd interessante coureur. Met al zijn kwade kanten erbij.

Mustafa al-Sahaf

Bericht door Mustafa al-Sahaf » 30 dec 2007, 13:10

Verstappen was ten tijden van zijn F1 loopbaan ook bekend om zijn regenrijden. Ik hoop dus eigenlijk dat het in de LMS af en toe met bakken uit de lucht gaat komen zodat we weer wat knap werk gaan zien.

Tom V

Bericht door Tom V » 30 dec 2007, 13:39

Mathieu schreef:Gewoon in een auto stappen, de knuisten om het stuurtje, flink knijpen, gas erop en we zien wel waar het schip strand.
Oh, ja, een tweede plaats telt niet en elk gaatje, hoe klein ook is een gaatje dus een kans. En remmen doen we zo laat mogelijk.
En vooral niet tegen je verlies kunnen.
Ideaal voor endurance races.. :roll:

elogiov6

Bericht door elogiov6 » 31 dec 2007, 19:39

Mooiste race vond ik die in die in canada. Begon te regenen en Jos stormde samen met Marc Webber naar voren. Ik heb nog nooit zo zitten te schreeuwen voor de TV. (ook niet in zijn A1GP tijd)

Op de website van verstappen staan extra foto´s van de Porsche

http://www.verstappen.nl/nieuws/6804.html

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 02 jan 2008, 08:58

Dit was ook wel een leuke race van Verstappen:

http://www.youtube.com/watch?v=G4b297mldaU

:wink:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 02 jan 2008, 11:11

Ik ben altijd wel fan geweest van Jos, maar heb veel van de keuzes die hij en vooral zijn manager Huub hebben gemaakt nooit begrepen.

De hele grindbakken histerie is in de wereld geholpen door mensen (journalisten) die niet eens naar de race keken. In veel gevallen had Jos gewoon gelijk dat er echt iets mis was met de auto, een wiel/ophanging af brak of wat dan ook. Alleen werden zijn quotes altijd dusdanig geplaatst dat ie zwart gemaakt werd.

In die tijd kreeg ook Schumacher te maken met een anti-campagne van de pers. In de vakantie heb ik daar een paar leuke verhalen over gelezen in een boek over Schumacher, over hoe dat destijds werkte in pers. Er werd gewoon geschreven voor de verkoopaantallen. Hoe negatiever, hoe meer kranten er werden verkocht. Totdat men meer en meer achter schumacher ging staan, toen kwamen er 2 kampen en kwam men erachter dat 'ie toch beter als held kon worden afgeschilderd, dat verkocht toch weer beter.

Journalisten, ik heb er niets mee.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 01 apr 2008, 11:27

Typisch Jos hehe :)
Autocoureur Jos Verstappen is opnieuw betrokken geraakt bij een vechtpartij in een kartcentrum.

In het Limburgse Echt sloeg hij na een woordenwisseling een 19-jarige medewerker in het gezicht.

De voormalige F-1-coureur bezocht zondag samen met zijn 10-jarig zoontje Max en een vader en vriendje het kartcentrum. Max ging er trainen op een pocketbike, een minimotorfiets. Op een gegeven moment reed Max zonder toestemming over het racecircuit, waarop de medewerker uit het naburige dorp Susteren de jongen van de baan dirigeerde.

,,Hij kneep daarbij hard in Max' handen. Dus greep ik in,'' aldus Verstappen. Na wat duw- en trekwerk bij de vangrail 'heb ik hem er één verkocht', aldus de coureur.

,,Toen was het ook meteen over. Heel vervelend dat dat is gebeurd, maar dan moet je maar met je handen van kleine kinderen afblijven. Zeker als het mijn eigen zoon is,'' aldus de Limburger, die verder elk commentaar weigert.

Volgens kartbaandirecteur Peter van den Heuvel ligt de waarheid net iets anders. ,,Die medewerker heeft het zoontje van Jos gewoon laten stoppen, maar heeft hem zeker niet hardhandig aangepakt.''

Het slachtoffer van Verstappen besloot na de klap prompt telefonisch aangifte te doen bij de politie. Verstappen wachtte de komst van de dienders echter niet af en ging er in zijn auto vandoor. Hij liet zijn zoontje achter in het kartcentrum, aldus verschillende getuigen.

Tien jaar geleden raakte Verstappen in opspraak na een vechtpartij in een kartcentrum in het Belgische Tongeren. Een vader en zoon klaagden de coureur toen aan, omdat hij hen zou hebben mishandeld. Verstappen wilde toen met een groep van zes man exclusief op de racebaan rijden. Toen anderen ook gingen rijden en één zelfs Verstappen inhaalde, kwam het tot een handgemeen. Verstappen zou daarbij rake klappen hebben uitgedeeld. De vader hield er flinke verwondingen aan over. De rechtbank bevond Verstappen destijds deels schuldig, maar legde hem geen straf op omdat het bewijs te mager was.

Verstappen bezoekt het Limburgse kartcentrum wel vaker. ,,Als gasten van hem of zijn zoontje winnen, heeft dat wel eens tot een woordenwisseling geleid. Hij kan niet zo goed tegen zijn verlies,'' zegt een medewerker van het kartcentrum.

Niall

Bericht door Niall » 01 apr 2008, 13:16

Is niet voor niets een Kamper :lol:

Luco

Bericht door Luco » 01 apr 2008, 13:19

Verstappen bezoekt het Limburgse kartcentrum wel vaker. ,,Als gasten van hem of zijn zoontje winnen, heeft dat wel eens tot een woordenwisseling geleid. Hij kan niet zo goed tegen zijn verlies,'' zegt een medewerker van het kartcentrum.

typisch jos :?

Roman

Bericht door Roman » 01 apr 2008, 13:38

Als iemand met een een vinger aan z'n zoon heeft gezeten heeft hij helemaal gelijk gehad.

Meteen aangifte doen als je een klapje heb gehad :roll: Wat is dat nu weer voor een slappe actie.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 01 apr 2008, 13:42

Ik vind 't wel erg eenzijdige berichtgeving hoor. Het is meer zo van 'wij hebben de pik op Verstappen en een journalist schrijft precies op wat wij willen dus daar maken we mooi mis... uhm gebruik van'.

Als iemand mijn kind hardhandig beet zou pakken kreeg 'ie ook een klap als ie niet zou luisteren. Maar in dit geval vind ik de manier waarop het geschreven is wel een beetje overtrokken en eenzijdig.

Luco

Bericht door Luco » 01 apr 2008, 13:45

Euhhhhhhhh, ik werk nu met familie van de heer Verstappen.
Laat ik het zo zeggen, het is geen lieverdje en staat erom bekend :roll:

Roman

Bericht door Roman » 01 apr 2008, 13:48

Ach dat het geen lieverdje is geeft toch niks?

Wat ik mij afvraag is wie laat zich een klap verkopen en belt dan maar gauw de politie om een aangifte te doen.
Lapswans, als Jos in de fout zat dan had ie toch ook wel klap terug kunnen verwachten zou ik denken?

Ik ken echt niemand die zomaar zou incaseren zonder uit te delen. :roll:

Niki

Bericht door Niki » 04 apr 2008, 13:20

De rust is wedergekeerd, de vrede is gesloten:

[img:500:333]http://www.verstappen.nl/picture/2008/S ... EF1956.jpg[/img]

[img:500:333]http://www.verstappen.nl/picture/2008/S ... EF1972.jpg[/img]

bron: http://www.verstappen.nl

Tom V

Bericht door Tom V » 04 apr 2008, 13:29

Lekker ontbijten in de pitstraat, alvorens een paar rondjes te gaan touren in de Spyder. Lekker hoor.

HSR

Bericht door HSR » 04 apr 2008, 14:32

Tom944 schreef:Lekker ontbijten in de pitstraat, alvorens een paar rondjes te gaan touren in de Spyder. Lekker hoor.

ja, inderdaad. Leven 's kut. :D

Dutch

Bericht door Dutch » 04 apr 2008, 16:04

Eerste klap op de baan is voor Jos:

http://www.lemans-series.com/fr/s54_cou ... eecla1.pdf

En hoe... :shock:

Dus niet alleen twee seconden sneller dan de rest van het LMP2-veld, maar ook sneller dan de tweede Audi. En dat zónder de performance breaks die de Spyder in de VS nog heeft. Heeft iemand Jos al uitgelegd dat het hier gaat om endurance racing? :lol:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 04 apr 2008, 16:07

Hehe kicke!

Go Jos!!

Plaats reactie