[IMG:1216:1600]http://img125.imageshack.us/img125/9384 ... 002ym8.jpg[/img]
en
[IMG:1216:1610]http://img292.imageshack.us/img292/2985 ... 001pv3.jpg[/img]
beste Garry, al lees ik geen autovisie (alleen zo nu en dan eens en los nr.) ik heb hem nr 4 eindelijk ontdekt, nog 4 te gaan!Garry schreef:No 4. Lijkt een dure amerikaanse auto. Die richting ging ik in ieder geval op. En wat denk je........
Autovisie 3, p40.
Zou je eerlijk zeggen dat ik alles zelf heb opgezocht zonder hulp van dit forum, pas toen ik nummer 4 en 30 nog moest ben ik gaan zoeken op forums. Kreeg dit forum eerst niet eens boven water en heb er eigenlijk niet veel aan gehadGarry schreef:[Jammer, het feit dat je op dit forum kijkt wil volgens mij zeggen dat je er ook wat aan heb gehad.
Autovisie 18..? Zal eens kijken of ik die nog heb liggen. Bedankt iig!RPAC schreef:Je zit in de goede richting, het is een engelse auto. Kijk eens in Autovisie nr. 18, dan weet je het.ajl schreef:Ik ben nog steeds niet achter plaatje 24 gekomen...
Heb een vermoeden dat het een bepaalde Engelse auto is, maar het type blijft voor mij nog een raadsel. Iemand een ideetje dat ie wil delen?
Heb jij wel nr. 30? Daar is nog een hoop onduidelijkheid over.
"Mijn" quote kwam niet van mij. Deze was van Doubledh. En ik zou dit ook niet leuk vinden om de gehele lijst nu al te zien. Hoewel ik zelf wat exacte namen heb gegeven vind ik hints geven/krijgen het leukste.RPAC schreef:Dat zou wel erg makkelijk zijn, pluk de lijst van dit forum en stuur hem op, lijkt me niet de bedoeling....dag spelelement!Garry schreef: om nou te zeggen dat iemand al een complete lijst heeft gepost?!
Mijn vingers hebben alle kleuren inkt van het bladeren. Maar ook ik kan hem niet vinden.RPAC schreef:Nr. 30 is echt niet leuk!
Ik heb alle Autovisies van 2007 doorgebladerd, maar ben de klokken niet tegengekomen. Het dichtst in de buurt kwam toch de Opel GT.
Misschien heb ik wat gemist. Het lijk op een sport(ieve) auto naar mijn idee.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Hielke en 14 gasten