Pagina 2 van 10

Geplaatst: 20 dec 2007, 12:04
door René130i
Alles went helaas.

Geplaatst: 20 dec 2007, 12:07
door Corvette
Nee joh jij bent lekker bezig met je water dragen. Ik weet niet waar jij het naar toe draagt, maar ik hoop voor je niet naar de zee, want dat zou niet best voor je zijn. Braadhaan.

Gr.

Cor

Geplaatst: 20 dec 2007, 12:08
door RVV
Wat een immens mooi ding zeg :shock: :shock: :shock:

Als Audi al 580pk in een bakkersauto stopt dan dan kan Corvette met een echte sportwagen niet achterblijven.

Hoewel ik genoeg zou nemen met de Cor en Hanz edition :D

Geplaatst: 20 dec 2007, 12:38
door Niall
Cor heb jij nooit gedacht om op papier een garagebedrijf te beginnen? Dan kan je leuke auto's rijden op groene platen, geen BTW en BPM :P

Geplaatst: 20 dec 2007, 12:46
door Geelhoed
Bij 3.000 toeren per minuut zit er al 300 pk onder het gaspedaal en is er 434 Nm trekkracht voorhanden.
Prutsers!

Kan iemand voor me uitrekenen hoeveel vermogen 434Nm bij 3000rpm is.

Ik eet mijn gele hoed op zonder te kauwen als dat 300pk is.

Geplaatst: 20 dec 2007, 13:02
door GTRene
Mooie kleur dat blauw...die grijs/zwarte ook 8)
Along with the front splitter, the roof of the ZR1 is also made of visible carbon fiber. One of the problems with using unpainted carbon fiber for body work is that the resin oxidizes over time, turning yellow and cracking just like the old plastic rear windows on convertibles. To overcome this, GM materials engineers put a lot effort into developing an additive for the clear coat that could be applied to the carbon to preserve it for the life of the car. The ZR1 is the first car ever to have a carbon fiber clear coat that will last the life of the car. The chemical additive costs $60,000 a gallon and the clear coat with the additive mixed in comes to $2,000 a gallon. The visible carbon isn't the only such material on this car. The entire front clip is made of the same material, although those parts are painted.
Dus om het carbon de mooie carbon kleur te houden moet er een soort blanke laklaag op anders verkleurt het? :roll: dat wist ik niet...en met 60.000,-dollar a gallon :shock: niet goedkoop :wink:

eneuh :shock: wat een mooie remmerij ook...

Afbeelding

lijkt me heerlijk zulke remmen en semislicks damn dat rijd makkelijker en je kan gewoon veel later remmen en harder de bochten door :twisted:
During the presentation, Tadge held up a 15" Brembo carbon ceramic brake rotor. He explained that the Ferrari Enzo used these rotors on the front wheels. The ZR1 team put them on the rear wheels(!), while the fronts get 15.5" diameter pieces. The brake linings are squeezed around the rotors by 6-piston calipers in front and 4-piston units in back, also supplied by Brembo. Helping to distinguish the ZR1 from the more pedestrian Z06, the calipers will be painted a bright blue, while the lesser car keeps its red calipers.

Geplaatst: 20 dec 2007, 14:36
door Tristan
Alles klopt aan die auto. Qua looks en spec's.

Geplaatst: 20 dec 2007, 14:43
door skinnybmw
Mooie auto maar er mankeert zeker nog wel wat aan qua looks. Interieur is ronduit k*t en vind de luchthappers/remkoelers totaal niet mooi op de zijkant. Velgen zijn me ook teveel bling al zijn ze bij de zwarte mooier...maar wat een bruut apparaat zeg!

Geplaatst: 22 dec 2007, 20:51
door Steven N.
Geniale auto!

Geplaatst: 22 dec 2007, 21:09
door atomchris
monstervette!!!!errug lekker!!!!!en die remmen!!!!! :shock: :shock: dat glas plaatje in de ''hood''vinnik ook erg goed!!! 8)

Geplaatst: 22 dec 2007, 22:12
door SteV6
Heerlijk, bijna volledig ÜBER. Alleen blijf ik, net als bij de Z06, die luchthapper net voor het achterwiel ontzettend lelijk vinden. Maar gelukkig geen afknapper (vergelijk het met de vrouw van je dromen alles klopt, op een kleine tattoo na ...) :lol:

SteV6

Geplaatst: 23 dec 2007, 00:21
door Bram
Weegt wel 100 kg meer en kost een klap extra.

Ik zou lekker een Z06 blijven rijden, ben er (nog) niet zeker van dat de ZR1 de betere van de 2 is :wink:

Geplaatst: 23 dec 2007, 09:16
door Wannes
wat komt dat goed uit...ze voorzien hem tegen 2009 aan deze kant van de plas...is dat toch wel het jaar dat ik 40 word zeker....zou wel een mooi kadootje zijn hé :wink:

nee serieus , ik droom al van corvette's van toen ik nog hele dagen met een korte broek liep...en aangezien de Z06 me al zwaar kon bekoren , zal dat met deze niet anders zijn...

veel zal natuurlijk afhangen van de prijs... tot 125k vind in aanvaardbaar voor deze kar , meer zou ik er nooit aan geven ( dan zijn er andere dingen te koop , minder snel , maar minstens even spectaculair!!) let wel de belgische prijs hé...ik neem aan dat die kar bij jullie wel duurder zal uitvallen....

ik ga het zeker en vast opvolgen ( heb de dealer in hier bij ons al gecontacteerd maar die wist nog van niks..)

Geplaatst: 23 dec 2007, 09:53
door Dickh.
Inderdaad een indrukwekkende auto. Ben benieuwd hoe deze het doet in vergelijk met de project auto van Mov'it welke momenteel in opbouw is.

Geplaatst: 23 dec 2007, 10:56
door Wannes
Dick Hoekendijk schreef:Inderdaad een indrukwekkende auto. Ben benieuwd hoe deze het doet in vergelijk met de project auto van Mov'it welke momenteel in opbouw is.
heb je daar meer gegevens van? thx

Geplaatst: 23 dec 2007, 10:57
door Corvette
In januari ( 2009 ) zullen jullie weten hoe die rijdt en klinkt :mrgreen:

Gr.

Cor

Geplaatst: 23 dec 2007, 12:58
door Mark Nauta
Gefeliciteerd Cor!!! of trek ik nu een verkeerde conclusie ;).

Geplaatst: 23 dec 2007, 14:12
door Steven N.
Crazy man 8)

Geplaatst: 23 dec 2007, 16:12
door Dickh.
heb je daar meer gegevens van? thx[/quote]


Nee, nog niet. Alleen wat plaatjes tot nu toe.

Geplaatst: 23 dec 2007, 17:15
door Wannes
Cor Dame schreef:In januari ( 2009 ) zullen jullie weten hoe die rijdt en klinkt :mrgreen:

Gr.

Cor
kan je hem in nederland dan al bestellen???

Geplaatst: 23 dec 2007, 17:20
door Corvette
Snap jij dan alles Mark :?: :lol: :?: :lol:

Moet de inruil wel goed zijn want anders gaat die zwarte niet weg.

De prijs van de nieuwe is nog niet bekent, maar ik had al een optie op de auto enkele maanden geleden toen was de naam nog niet bekend, maar dat ie er zou komen was vorig jaar al zeker.

De nieuwe wordt misschien in die donkere staalkleur of anders weer gewoon zwart met carbon dak. 8)

Wannes ...... bestellen kun je al, maar je weet alleen nog niet precies wat je dan koopt.....nou ja in ieder geval een Corvette en je weet dan ook dat je hem niet hoeft te duwen, want de specs zijn al wel bekend. :lol:

Gr.

Cor

Geplaatst: 23 dec 2007, 20:36
door GTRene
en der zit een echte 6-speed in die ZR1 :lol: dus niet een overdrive aldus het autonieuws :wink:

Geplaatst: 24 dec 2007, 10:28
door Corvette
Zoals het er nu op lijkt is de ZR1 meer race dan straat auto. :D

Dus is er ook niet meer zo veel aan te passen.

Gr.

Cor

Geplaatst: 24 dec 2007, 11:23
door Elmar
Geelhoed schreef:
Bij 3.000 toeren per minuut zit er al 300 pk onder het gaspedaal en is er 434 Nm trekkracht voorhanden.
Prutsers!

Kan iemand voor me uitrekenen hoeveel vermogen 434Nm bij 3000rpm is.

Ik eet mijn gele hoed op zonder te kauwen als dat 300pk is.
186 PK!





Vind de nieuwe ZR1 (op de foto's) een beetje overdone, vooral het doorzichtige op de motorkap. Vind een Z06 er beter uit zien.

Geplaatst: 24 dec 2007, 12:01
door Bram
+1