[14-02-2008] DF vrijrijden @ CPZ deel III
-
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
zet mij er maar op voor 4 uur afhankelijk van de weersvoorspelling. Bij regen gaat ik niet de baan op. Weet niet hoe jullie hier mee om willen gaan, mag het weer parten spelen? Krijgt men dan geld terug van Zandvoort of niet?
Vlaggen zit er voor mij helaas niet meer in.....2 uur vlaggen vind ik net even teveel van het goede. Wel jammer overigens, want zou liever 2 uur willen rijden en dan de andere 2 uren met mede df'ers willen meerijden om verschillende auto's te ervaren. Om dat te doen in de tijd dat ik zelf mag rijden vindt ik zonde.
Dus mag er nog iets geregeld worden voor 2 uur rijden alleen, dan zet ik dat graag over.
Vlaggen zit er voor mij helaas niet meer in.....2 uur vlaggen vind ik net even teveel van het goede. Wel jammer overigens, want zou liever 2 uur willen rijden en dan de andere 2 uren met mede df'ers willen meerijden om verschillende auto's te ervaren. Om dat te doen in de tijd dat ik zelf mag rijden vindt ik zonde.
Dus mag er nog iets geregeld worden voor 2 uur rijden alleen, dan zet ik dat graag over.

-
Flatline schreef:ga je dit keer dan wel de volle 2 uren vlaggen of haak je dan ook weer af na een 1/2 uur?hugo schreef:count me in. Zwei stunden met of een knakenbukkersbak of de C30 2.0D racert.![]()
Ouwe shermi
Hhahaha, zeikerd. Ik haakte helemaal niet af na aan half uur, eikelstein.

En is shermi weer een nieuwe naam voor mij, ofzo?
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Is een afkorting natuurlijk voor Sherminator net als Schumi voor Schumacher.... Snappie!hugo schreef:Flatline schreef:ga je dit keer dan wel de volle 2 uren vlaggen of haak je dan ook weer af na een 1/2 uur?hugo schreef:count me in. Zwei stunden met of een knakenbukkersbak of de C30 2.0D racert.![]()
Ouwe shermi
En is shermi weer een nieuwe naam voor mij, ofzo?
- Downforce Hans
- GTRene
Na alle waarschijnlijkheid kom ik ook weer...ook 4 uur alhoewel ik het ook leuk en leerzaam vind om met anderen mee te rijden, maar misschien kan dat tussendoor als de Hartge af moet koelen ow ja de remmen grr ga ik me weer "ergeren" dat ie de bochten door gilt geen grip genoeg en de remmen te heet worden straat-blokken...maar we zien wel, fun staat boven aan en heelhouden 8)
- Herman Gast
Graag, voor 4 uur!
Kop geflowed, scherpere nokkenas, waterinjectie, LSD
Wil ik toch wel eens voorzichtig gaan proberen 8)
Speedster EVO400
Kop geflowed, scherpere nokkenas, waterinjectie, LSD

Wil ik toch wel eens voorzichtig gaan proberen 8)
Speedster EVO400

Laatst gewijzigd door Herman Gast op 19 dec 2007, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Peter Tunissen
- Downforce Hans
GTRene schreef:Na alle waarschijnlijkheid kom ik ook weer...ook 4 uur alhoewel ik het ook leuk en leerzaam vind om met anderen mee te rijden, maar misschien kan dat tussendoor als de Hartge af moet koelen ow ja de remmen grr ga ik me weer "ergeren" dat ie de bochten door gilt geen grip genoeg en de remmen te heet worden straat-blokken...maar we zien wel, fun staat boven aan en heelhouden 8)
Pfffffffffffffffffffff heb je niks te doen, trouwens de vorige keer was je er toch niet bij omdat "the one and only"je toch in de steek liet

- GTRene
Ik heb inderdaad "niks" te doen waarschijnlijk en de vorige keer was ik er wel bij, alleen die keer daarvoor wat de eerste maal zou worden brak er een bout af van een tensioner die de multiriem op z'n plaats moest houdenHANZ06 schreef:GTRene schreef:Na alle waarschijnlijkheid kom ik ook weer...ook 4 uur alhoewel ik het ook leuk en leerzaam vind om met anderen mee te rijden, maar misschien kan dat tussendoor als de Hartge af moet koelen ow ja de remmen grr ga ik me weer "ergeren" dat ie de bochten door gilt geen grip genoeg en de remmen te heet worden straat-blokken...maar we zien wel, fun staat boven aan en heelhouden 8)
Pfffffffffffffffffffff heb je niks te doen, trouwens de vorige keer was je er toch niet bij omdat "the one and only"je toch in de steek liet:

Maar ik heb een excuus om nu te posten en lange zinnen te maken omdat ik "niks" te doen heb ( WAO) maar jij dan? je post hier terwijl je aan het werk bent