Grote gek in een 997 GT3.....

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 14 dec 2007, 19:52

romo schreef:Tja, geen respect what so ever........................ik heb daar dus niets mee. Ergst is dat dit soort gedecerebreerde wezens hun eigen ongeluk overleven ten koste van X andere levens.................................
+1

Doet me denken aan "De Duwer des Doods". Een verhaal van een vrouw met kind in een Kia die zo schrok van een snel achteropkomende auto dat ze de auto tegen een boom parkeerde. Moeder en kind beide dood...

Als je zo wilt rijden, ga dan naar een circuit of ga een leuke PC-game spelen, maar breng aub geen andere mensen in gevaar!!! Zij kiezen er niet voor om doodgereden te worden door een ander!

Pascal

Bericht door Pascal » 14 dec 2007, 21:08

doet me denken aan die motro rijder die snelheidsduivel met z'n filmpjes...

Ghostrider,met oa een turbo-hayabusa;daar is deze GT3 coureur nog maar een eitje bij :wink: .

René130i

Bericht door René130i » 14 dec 2007, 21:41

Dit lijkt wel heel aso ja. Wel lekkere videomuziek 8)
Hendrik Kinderman schreef:
+1

Doet me denken aan "De Duwer des Doods". Een verhaal van een vrouw met kind in een Kia die zo schrok van een snel achteropkomende auto dat ze de auto tegen een boom parkeerde. Moeder en kind beide dood...

Als je zo wilt rijden, ga dan naar een circuit of ga een leuke PC-game spelen, maar breng aub geen andere mensen in gevaar!!! Zij kiezen er niet voor om doodgereden te worden door een ander!
Maar wat is dan de grens? Niet harder dan 120 of 160 of 200 of 250?

Maus335i

Bericht door Maus335i » 14 dec 2007, 22:19

Hendrik Kinderman schreef:+1

Ik vind dit wel een heel erg slap excuus om je auto tegen een boom te parkeren. Als je regelmatig in je spiegels kijkt (wat je om de 2s behoort te doen) hoef je niet zo verrast te zijn. Maar mevrouw zal wel bezig zijn geweest met haar make-up spiegeltje of iets anders wat niet met autorijden te maken heeft. "Schrikken" van een snelle auto is gewoon dom. In Duitsland rijden ze ook 250+ en daar hoor je domweg op bedacht te zijn, óók in Nederland waar het niet toegestaan is, maar wel voorkomt.

Peric

Bericht door Peric » 14 dec 2007, 22:49

En sommigen presteren het dan zelfs ook nog om te gaan remmen. Want dat doen mensen als schrikreactie. Is 'ie er alleen nog maar eerder.

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 14 dec 2007, 23:13

Doet me denken aan rijden in Libanon; heeeeeeerlijk zo zonder regels ;)

Starred

Bericht door Starred » 14 dec 2007, 23:47

Maurice Graber schreef:

Ik vind dit wel een heel erg slap excuus om je auto tegen een boom te parkeren. Als je regelmatig in je spiegels kijkt (wat je om de 2s behoort te doen) hoef je niet zo verrast te zijn. Maar mevrouw zal wel bezig zijn geweest met haar make-up spiegeltje of iets anders wat niet met autorijden te maken heeft. "Schrikken" van een snelle auto is gewoon dom. In Duitsland rijden ze ook 250+ en daar hoor je domweg op bedacht te zijn, óók in Nederland waar het niet toegestaan is, maar wel voorkomt.
Kom op, dat zeg je toch niet over iemand die zichzelf en haar kind heeft doodgereden?

wooter

Bericht door wooter » 14 dec 2007, 23:55

Ah, Turbo Rolf...

http://de.wikipedia.org/wiki/Verkehrsun ... _Juli_2003

Dilemma... Vaak gaat het goed, soms gaat het fout... Als ik met de ambulance rij, doe ik soms ook mensen verschieten zónder dat ik ze inhaal. Een keertje stuurde een oudere chauffeur z'n auto de middenberm in hoewel ik nog adequaat afstand hield (met zwaailicht en sirene). Wie is dan verantwoordelijk?

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 14 dec 2007, 23:55

Prachtige auto en er dan hard mee rechtdoor rijden.
Amateur.... ;)

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 15 dec 2007, 00:00

@maurice

De gemiddelde bestuurder kan niet inschatten dat iemand 250 rijdt. De meeste DF'ers waarschijnlijk wel. Ik kijk altijd, zeker in DE, 2x in de spiegel voordat ik naar links kan omdat je dan de afgelegde afstand van je achterligger beter kan inschatten. Maar je kan niet verwachten dat een gemiddelde automobilist die nooit harder dan 130 rijd kan inschatten dat iemand 250+ rijdt. Gisteren reed ik nog ff 2x 110 en toen wilde er ook iemand naar links maar zag op tijd dat ik veel te hard reed. Ja ik natuurlijk vol in de ankers, kan ik schelden maar in NL is iemand dat niet gewend en moet ik er gewoon donders veel rekening mee houden. In duitsland vanaf bepaalde snelheden ook natuurlijk. 8)

Metchu

Bericht door Metchu » 15 dec 2007, 01:23

fuckzooi! van dit soort filmpjes krijg je altijd een dubbel gevoel :roll:

maar uhm, hoe heet het liedje in het filmpje ook alweer??!! zit op het puntje van me tong!

lamaar heb em al ;) voodoo people 8)

Patrick

Bericht door Patrick » 15 dec 2007, 05:52

Ben het er niet mee eens dat iedereen maar altijd bedacht is op het feit dat iemand met 250+ voorbij komt gestoven. Zeker niet als het zo druk is als in het begin van het filmpje.

Ook ik ben geen heilig boontje, maar heb toch al een aantal keren meegemaakt dat ik zelf rustig aan deed en er "iets" met zeer hoge snelheid i.c.m. een open pijp voorbij gestoven kwam. Dan schrik je toch in eerste instantie.

Sinds ik dat zelf ervaren heb, oordeel ik niet meer zo hard Maurice!

Gijzer

Bericht door Gijzer » 15 dec 2007, 09:54

Je kunt het niet altijd in de gaten hebben.
Zelf een keer meegemaakt toen ik nog taxi reed.
Kl#te taxe begrensd op 130 rijdend door DLD net over de grens( Oberhausen straight) zag ik in mijn binnenspiegel iets geels. Ik rustig inhalen.(Kan niet harder.)
Ik zat nog naast de andere auto toen zat het gele ding bijna in mijn auto..
Bleek een gele Lambo Diablo te zijn. Maar dan schrik je je rot hoor.
Toen ik weer naar rechts ging stoof hij er weer vandoor en was in no-time met 250 + verdwenen.

Ik kan me goed voorstellen dat je schrikt en als 21 jarige met niet al te veel ervaring je auto in de vangrail parkeert.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 15 dec 2007, 11:11

Mike schreef:Droom auto zo'n 997 GT3.
De bestuurder weet wel wat hij doet, bijvoorbeeld voor de uitrit van de benzinepomp gaat ie gewoon naar links.
Omdat daar toevallig ruimte is wat ie vooraf nooit goed had kunnen inschatten. In een spannende situatie waarbij ie dus niet naar links kon en er toch iemand invoegt met 90km/h kan er natuurlijk nog wat geremd worden. Ja gelukkig weet ie precies wat ie doet :wink: Goed voor de reputatie van andere sportwagens ook trouwens en dan maar zeiken en zeuren dat men hardrijden en hardrijders gevaarlijk vind vanuit de maatschappij :roll:

In spiegels kun je nauwelijks de snelheid van achteropkomend verkeer inschatten dus dat vind ik nooit een excuus. Om de 2 seconden kijken is niet voldoende als iemand nadert met 250km/h waar je het niet verwacht. Dat iemand daarom het leven laat is ronduit triest en mag van mij maximaal verhaald worden op hardrijder. Het probleem bij dergelijke acties is dat wanneer een ingezette actie fout gaat er altijd een onschuldige weggebruiker betrokken wordt. Hard rijden is prima als het kan.

HSR

Bericht door HSR » 15 dec 2007, 11:53

Niels schreef:
Mike schreef:Droom auto zo'n 997 GT3.
De bestuurder weet wel wat hij doet, bijvoorbeeld voor de uitrit van de benzinepomp gaat ie gewoon naar links.
Omdat daar toevallig ruimte is wat ie vooraf nooit goed had kunnen inschatten. In een spannende situatie waarbij ie dus niet naar links kon en er toch iemand invoegt met 90km/h kan er natuurlijk nog wat geremd worden. Ja gelukkig weet ie precies wat ie doet :wink: Goed voor de reputatie van andere sportwagens ook trouwens en dan maar zeiken en zeuren dat men hardrijden en hardrijders gevaarlijk vind vanuit de maatschappij :roll:

In spiegels kun je nauwelijks de snelheid van achteropkomend verkeer inschatten dus dat vind ik nooit een excuus. Om de 2 seconden kijken is niet voldoende als iemand nadert met 250km/h waar je het niet verwacht. Dat iemand daarom het leven laat is ronduit triest en mag van mij maximaal verhaald worden op hardrijder. Het probleem bij dergelijke acties is dat wanneer een ingezette actie fout gaat er altijd een onschuldige weggebruiker betrokken wordt. Hard rijden is prima als het kan.
+1. Die porsche fahrer is natuurlijk helemaal fout bezig.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 15 dec 2007, 15:49

Dit zijn toch beelden van de CBR07? ;)

Fabian

Bericht door Fabian » 15 dec 2007, 17:00

voutje :P

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 15 dec 2007, 17:15

Gast mag em van mij in de rpak rijden met zn gedrag.

Hard rijden oke, maar niet als het zo druk is :shock:

Gijzer

Bericht door Gijzer » 15 dec 2007, 17:29

Martijn Koevoets schreef:Dit zijn toch beelden van de CBR07? ;)
Nope van 2008 :wink:

Knot

Bericht door Knot » 15 dec 2007, 17:39

Dit moet je doen als t iets rustiger is inderdaad.

Topfuel

Bericht door Topfuel » 15 dec 2007, 18:14

Robin schreef:ongebruikt asfalt is ook weer zonde van 't geld. :lol:
Idd want je betaald genoeg wegenbelasting!

Deze vent neemt het niet zo nouw met de levens van de mede weggebruikers, wat een idioot!

Macboy

Bericht door Macboy » 15 dec 2007, 18:17

Vroeger hadden mijn ouders een nieuwe Ford Sierra 2.0 gekocht, met 105pk volgens mij. Dat ding liep ongeveer 200 op de teller.

Als we dan in Duitsland eindelijk 200 reden, dan baalden we enorm als iemand naar links kwam, want dan moesten we remmen. Het duurde dan ongeveer 32 minuten voordat we weer 200 reden :)

Met zo'n auto niet willen remmen kan ik me nog indenken, maar met een 977 (;)) GT3 rijd je zo weer 250 vanaf 120 ...

(niet dat dit de reden is van zijn gedrag natuurlijk)

Wel vermakelijk om naar te kijken, verder natuurlijk hoogst afkeurend en asociaal rijgedrag

Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 15 dec 2007, 19:49

Maurice Graber schreef:

Wat ik er ben vergeten bij te vertellen:

Het was vroeg in de ochtend, mistig, en dan schrik je je wel het apezuur als er een stel koplampen in je achterspiegel opduiken die met 250(+) km/h komen aanstuiven...

woutje

Bericht door woutje » 17 dec 2007, 12:11

Deze knakker gaat wel te ver.
Zal niet zeggen dat ik nooit te hard rijd maar wij gaan dan gewoon naar duitsland even bij nieuweschans de grens over richting meppen of we stappen om 23:00 :D in de auto en pakken dan een rustige weg bij ons in de buurt waar het kan.
Wat deze kerel doet kan gewoon niet.
Het is veel te druk dat hij zichzelf lekker de dood in jaagt jammer,
maar neem dan geen anderen mee.

Hugo Bos

Bericht door Hugo Bos » 17 dec 2007, 21:34

Valt me wel mee eerlijk gezegd...

Plaats reactie