Model auto gezocht (M3 CS)
- duifjes.com
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Dat is een sealed body zeker?Rico v Velzen schreef:Ik kocht vorig jaar een perfecte gedetailleerd model van Jordy een e46 GTR racerm modelart afzo.. die koste 60 euro. ook in de winkel rond die prijs.. lijkt me vrij normaal..Stefan R schreef:50 - 60 euro, jij bent zeker al even niet meer buiten geweestRico v Velzen schreef:420 pphfff gaat ook weer nergens over.. 50, 60 euro moet het echt ophouden hoor..![]()
Bij de dealer kun je ook wel kyosho modellen 1.18 kopen van BMW.. kosten ook iets rond de 60 euro.. zo speciaal lijkt me dit model ook niet.. staat ook voor normale prijzen op de japanse site van kyosho te koop zo te zien.
-
De meeste mensen kopen een modelauto, geilen er heel hun leven op,.. en als ze met pensioen gaan geven ze hun hard gespaarde laatste centen uit aan die porsche/bmw/babemagnet......... nee rico heeft het ding schaal 1 op 1 voor de deur staan en loopt te zeiken over een paar honderd euro voor een modelautotje.....
(dikke
)

(dikke

- Mari Oh Oh!
Ik vind de dealerprijzen van de BMW 1:18 Minichamps, AutoArt en Kyosho modellen anders best redelijk. Zeker dealer edities ga je volgens mij niet (veel)goedkoper bij een webshop vinden, laat staan bij een winkel. Tevens heb je bij de dealer geen verzendkosten. Zo nu en dan kan je tegen aanbiedingen aanlopen, maar ik heb vaak gekeken of het buiten de dealer goedkoper kon, meestal was het antwoord nee, zeker als je de verzendkosten meerekent.
Volgens mij zijn een aantal AutoArt modellen wèl sealed-body, maar van de 1:18's die ik heb is dit bij slechts één gedeeltelijk het geval, de Minichamps M1(de kofferbak, oftewel de neus kan niet open, de rest wel). Overigens vind ik het helemaal niet erg dat de deuren niet open kunnen, de deurnaden zien er dan alleen vaak zo nep uit. Ik zie trouwens net dat het wèl voor de AutoArt M3 GTR geldt(sealed dus), de Minichamps GTR die ik heb kan gewoon open, was eerder op de markt en ongeveer net zo duur, rare zet van AA.
1:18 modellen van deze merken zijn gewoon prijzig. Ìk vind het ook op het randje, maar die van een prijsklasse lager heb ik vaak net zo lief niet(tenzij het de enige optie is, zoals bij een Wiesmann of een 507 en vroeger de 2002 en de 635).
Volgens mij zijn een aantal AutoArt modellen wèl sealed-body, maar van de 1:18's die ik heb is dit bij slechts één gedeeltelijk het geval, de Minichamps M1(de kofferbak, oftewel de neus kan niet open, de rest wel). Overigens vind ik het helemaal niet erg dat de deuren niet open kunnen, de deurnaden zien er dan alleen vaak zo nep uit. Ik zie trouwens net dat het wèl voor de AutoArt M3 GTR geldt(sealed dus), de Minichamps GTR die ik heb kan gewoon open, was eerder op de markt en ongeveer net zo duur, rare zet van AA.
1:18 modellen van deze merken zijn gewoon prijzig. Ìk vind het ook op het randje, maar die van een prijsklasse lager heb ik vaak net zo lief niet(tenzij het de enige optie is, zoals bij een Wiesmann of een 507 en vroeger de 2002 en de 635).
- Macboy