Loting EK 2008

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Deze poule gaat Nederland overleven??

Ja uiteraard. Appeltje, eitje
1
3%
Ze komen met de hakken over de sloot door
11
30%
Nee, dit wordt natuurlijk niets
25
68%

Totaal aantal stemmen: 37

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 03 dec 2007, 17:58

Robin schreef:hakken over de slootwerk.
Sluit ik mij bij aan.

Harrie

Bericht door Harrie » 03 dec 2007, 19:25

Verdorie zeg. We...uhh...Ze hebben de kwaliteiten om redelijk ver te komen. Maar omdat er 1 prutser aan het roer staat begin ik toch wel te vrezen.

Joop

Bericht door Joop » 03 dec 2007, 23:24

Dit wordt natuurlijk helemaal niets...

Erger nog: Van Basten kan met opgeheven hoofd het toernooi verlaten: wanneer hij van Italië, Frankrijk en Roemenië verliest is dat geen schande. :x

Metchu

Bericht door Metchu » 04 dec 2007, 00:59

Ik vind het echt een mooie loting. Vooral omdat ik vind dat van Basten zich nog steeds moet bewijzen en dat kan hij doen door deze poule door te komen (al heb ik er een hard hoofd in) en alle andere poules zijn ook heel erg interessant! Wat te denken van Duitsland tegen polen (schijnt nog scherper te staan dan de wedstrijd nederland-duitsland)? Of de poule van Rusland (van ome Guus), daar is iedereen wel redelijk aan elkaar gewaagd.

Of wat te denken van de herontmoeting van Turkije en Zwitserland, laatste keer gingen ze met allen op de vuist. En dan hebben we ook nog die jankerds van portugal die in een poule zit met "harde" voetballers.

Wat mij betreft kan het niet snel genoeg beginnen, heb er zin an! :D

Plaats reactie