Helemaal mee eens!Arthur schreef:"Scoren in de oppositie"
Toen ze er zelf zaten deden ze er ook niets tegen.
VVD wil af van boete lichte snelheidsovertreding
- DownforceJan
- wjn
a) Wat politici zeggen over dingen die geld kosten, dat klopt toch nooit. Andersom, als er geld te verdienen is, lukt het ze altijd.
b) Ze gillen ze hard over "belonen" van de automobilist. Laten ze eens iedereen die zich netjes aan de snelheid houdt, zeg 98-102 waar het 100 is, gewoon een tientje geven. Op gevoel zeg ik dat dat zelf kostenneutraal kan, als je de afschrijvingskosten voor apparatuur ff niet meerekend.
b) Ze gillen ze hard over "belonen" van de automobilist. Laten ze eens iedereen die zich netjes aan de snelheid houdt, zeg 98-102 waar het 100 is, gewoon een tientje geven. Op gevoel zeg ik dat dat zelf kostenneutraal kan, als je de afschrijvingskosten voor apparatuur ff niet meerekend.
- DownforceJan
Gatver. Dit is een autoforum hoor. Gewoon te hard rijden en geen braveborstenbeloningen. :twisted:wjn schreef:a) Wat politici zeggen over dingen die geld kosten, dat klopt toch nooit. Andersom, als er geld te verdienen is, lukt het ze altijd.
Gaan al die tientjes zo wie zo niet naar al die fijne linkse mensen die geen auto nodig hebben omdat ze toch gezellig thuis kunnen blijven en zo makkelijk iedereen die werkt het leven vergallen met hun nare gelegaliseerde belastinggraaicultuur?
En wordt toch al niet 90% van alle autobelastingen gebruikt om de auto juist van de weg te pesten?
Laten ze die 500 miljoen gewoon hoofdelijk omslaan over alle uitkeringstrekkers. Merken ze toch niks van; bijbanen zat.
Sorry hoor, ik heb gewaarschuwd.

- Macboy
- DownforceJan
o.k. Je hebt helemaal gelijk.Macboy schreef:Heren aub NIET over politieke zaken gaan praten hier. Dat eindigt alleen maar negatief.
On topic. Betreffende dat flitsen merkte ik vanmorgen op de radio dat er 25 flitsers langs de weg stonden die ook waren doorgegeven (Q-music).
Wel merkbaar dat het december is

Wat betreft die flitsers: Stinger DSI kopen.

P.S. heren?!? ik ben vereerd.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
OK, ik plaats 'm hier maar 50,- euro kost ie:
Ik was toen redelijk over de zeik. Is deze brief ok, Ilija en Peter e.a. Ik maak nog ff een foto/kopie van 't vignet en voeg ik dat bij.
Officier van Justitie
p/a postbus 50000
3500MJ Utrecht
Beschikkingsnummer XXXXXXXXXXX
Heerenveen 5 december 2007
LS,
Zojuist ontving ik de parkeerboete van 20 november 2007(kopie bijgevoegd). Wij huren nu 9 jaar 2 parkeerplaatsen in XXXXXXX, waarvan ik 1 gebruik en een medewerker de ander. Sinds de geslotenverklaring op die plaats op 1 juli 2007 inging hebben we geen problemen gehad(buiten vernielingen aan onze auto's) met parkeerboetes. Vreemd dat mijn auto dan wordt bekeurd terwijl wij pasjes hebben om 24 uur per dag in en uit te rijden en het vignet op de auto zichtbaar was.
Een optische fout van de dienstdoende parkeerbeheerder ga ik van uit. Wrang is wel dat de krassen van vernielzucht nog op m'n auto zaten terwijl ik wel een onjuiste parkeerboete kreeg. Deze boete betalen we niet. Succes met de afhandeling.
Mijn gegevens:
XXXX XXXX XXXXXXX
XXXX XXXX XXXXXXX
XXXX XXXX XXXXXXX
XXXX XXXX XXXXXXX
Met vriendelijke groet,
Robin
Ik was toen redelijk over de zeik. Is deze brief ok, Ilija en Peter e.a. Ik maak nog ff een foto/kopie van 't vignet en voeg ik dat bij.