doe mij dan toch maar die porsche

Ik snap deze ook niet. Met de Carrera (S) en Carrera 4(S) is het merk groot geworden en doen in de dagelijkse praktijk niet onder voor een GT2/GT3/Turbo...Tristan schreef:911 Carrera een net-niet Porsche.....?Marc RS4 schreef:Toch de R8 voor mij....liever dan die net-niet porsche.
Als het nou een 911-turbo had geweest had ik wel nagedacht...
Ik las vandaag ergens dat er nu al 4.000Robin schreef:Tering, die R8. Ik waardeer 'm steeds meer!
WAt een zin man.GTRene schreef:Ik las vandaag ergens dat er nu al 4.000Robin schreef:Tering, die R8. Ik waardeer 'm steeds meer!van verkocht zijn... en dan waren er mensen die zeiden dat zal wel geen echter runner worden voor die prijs...het tegendeel is waar
er is nog steeds een wachtlijst, ik wist het wel, gewoon lekker een 2e hands kopen, scheelt een vracht geld :idea:
Sjah dat het merk ermee groot is geworden maakt toch niets uit,VW is groot geworden met de golf.Joop schreef:Ik snap deze ook niet. Met de Carrera (S) en Carrera 4(S) is het merk groot geworden en doen in de dagelijkse praktijk niet onder voor een GT2/GT3/Turbo...Tristan schreef:911 Carrera een net-niet Porsche.....?Marc RS4 schreef:Toch de R8 voor mij....liever dan die net-niet porsche.
Als het nou een 911-turbo had geweest had ik wel nagedacht...
... en niet te vergeten de Carrera's bezitten nog steeds de eigenschap en de phylosofie van Porsche, nl.: dat je met je eigen auto naar het circuit kunnen (het liefst via een paar Alpenpassen), daar je rondjes maken om vervolgens weer naar huis te blazen. De Carrera is dan wel de meest geschikte auto.
Wat gebruik je veel woordenHANZ06 schreef:WAt een zin man.GTRene schreef:Ik las vandaag ergens dat er nu al 4.000Robin schreef:Tering, die R8. Ik waardeer 'm steeds meer!van verkocht zijn... en dan waren er mensen die zeiden dat zal wel geen echter runner worden voor die prijs...het tegendeel is waar
er is nog steeds een wachtlijst, ik wist het wel, gewoon lekker een 2e hands kopen, scheelt een vracht geld :idea:
Half verwegen ben ik al buiten adem.
Maar als ik het goed begrijp is de vraag groter dan het aanbod maar moet we maar een 2e hands kopen. ik vraag me dan ff af hoe....
Eigenlijk staan er alleen maar een hoop letters en verder niks.....
Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten...
Hij is zo scherp omdat hij tot 16,00 uur op zijn bed ligt te meuren en verder geen reet uitvoert.Opa schreef:Teveel van je eigen water op Hansie.....je zal wel halverwege bedoelen ?!HANZ06 schreef:Half verwegen ben ik al buiten adem.
Gebruikers op dit forum: GRzep en 23 gasten