Echter vernielingen ed dat kan echt niet!
Die relatief kleine groep bezorgd de rest een slechte imago en verpest het min of meer voor de grotere legitieme groep.
Nandor schreef:1040 is slechts een kreet.
Waar het werkelijk omgaat is dat leerlingen gewoon slecht les krijgen en dat er geen geld is om te zorgen voor lessen die qua tijd op elkaar aansluiten.
Op een aantal scholen begin je om 8:30 en eindig je om 17:00 waarvan je dan een uur of vier vrij bent geweest. Ik vind dat een slechte zaak. Wanneer moeten die knakkers sporten? Voor mij een essentieel deel van de opvoeding.
Ook de tussenuren nuttig maken is niet makkelijk. Kijk naar de verleiding die alleen DF al brengt. Heb ik het niet over het plaatselijke winkelcentrum of het feit dat de bieb in school dicht is omdat er geen geld voor is.
Ik vind het zeer legitiem dat leerlingen staken. Hell ik verbaas me erover dat wij, volwassenen alles pikken wat die ratten in DH ons aansmeren. Echter staken is gelijk gesteld aan rellen en dat kan weer niet. Daar komt de opvoeding weer om de hoek kijken en dat blijft een heikel punt.......
Het is zeker een zorgelijke situatie dat we op het nieuws MEers met waterkanonnen bezig zien tegen een club 14 jarigen.
Het onderwijs heeft, snel, meer geld en kwaliteit nodig en de daad bij het woord van die Balkenende hufter met z'n waarden en normen bs.
N.