hahah inderdaad! Volgens mij hadden we samen nog meer bekijks dan die hele show 8)Paul schreef:We hebben weer even laten zien wat MPower is heh Keesie...... 8) 8)
Japanse Autosport Festival 2008
- Jan Visser
In your dreamsFlatline schreef:hahah inderdaad! Volgens mij hadden we samen nog meer bekijks dan die hele show 8)Paul schreef:We hebben weer even laten zien wat MPower is heh Keesie...... 8) 8)

Ben gisteren ook weer geweest, en het viel behoorlijk tegen, mede ook door het kloteweer natuurlijk. Er stonden een paar leuke wagens bij, maar het merendeel was 1e klas meuk. Half afgebouwde rommel met veel te veel bling bling, en speakers en subwoofers die het op een houseparty niet verkeerd zouden doen.
Ik zou aan t eind van de dag nog even rijden op Assen, maar heb t door het weer maar gelaten voor wat het was. Verder nog wel een hoop bekende gezichten gezien en gesproken, dus dat was wel leuk. Denk echter niet dat ik er volgend jaar ook bij ben, maarja.....dat zeg ik elk jaar, en elk jaar ben ik er weer.
Jan Visser schreef:In your dreamsFlatline schreef:hahah inderdaad! Volgens mij hadden we samen nog meer bekijks dan die hele show 8)Paul schreef:We hebben weer even laten zien wat MPower is heh Keesie...... 8) 8)![]()
![]()
Ben gisteren ook weer geweest, en het viel behoorlijk tegen, mede ook door het kloteweer natuurlijk. Er stonden een paar leuke wagens bij, maar het merendeel was 1e klas meuk. Half afgebouwde rommel met veel te veel bling bling, en speakers en subwoofers die het op een houseparty niet verkeerd zouden doen.
Ik zou aan t eind van de dag nog even rijden op Assen, maar heb t door het weer maar gelaten voor wat het was. Verder nog wel een hoop bekende gezichten gezien en gesproken, dus dat was wel leuk. Denk echter niet dat ik er volgend jaar ook bij ben, maarja.....dat zeg ik elk jaar, en elk jaar ben ik er weer.
Zeker niet onder het viaduct geweest... toch jammer dat de Duitsers het die prutsers altijd maar weer voor moeten doen... 8)
- Sisckywous
- Jan Visser
Ik kom altijd via de andere kant. De kant waar geen files staan 8)Paul schreef:Jan Visser schreef:In your dreamsFlatline schreef: hahah inderdaad! Volgens mij hadden we samen nog meer bekijks dan die hele show 8)![]()
![]()
Zeker niet onder het viaduct geweest... toch jammer dat de Duitsers het die prutsers altijd maar weer voor moeten doen... 8)
En een burnout is zooooow 19..

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
- Nutkees
Ja jammer dat je toen net niet bij de wagen was... maar de 300zx ziet er verdomd netjes uit hoor met die verlaging etc.... en straks met de jcw 500 turbo's wordt het helemaal lachen denk ik!Sisckywous schreef:Dank je, dank je, dank je!Flatline schreef:MIsschien 5 mooie wagens gezien waaronder mijn ex-300zx.
Jammer dat ik jullie mis ben gelopen!
- Sisckywous
Ja die verlaging deed de wagen echt goed! Maar deze verlaging is tijdelijk ik wil toch echt voor een set van Tein gaan.Flatline schreef:Ja jammer dat je toen net niet bij de wagen was... maar de 300zx ziet er verdomd netjes uit hoor met die verlaging etc.... en straks met de jcw 500 turbo's wordt het helemaal lachen denk ik!Sisckywous schreef:Dank je, dank je, dank je!Flatline schreef:MIsschien 5 mooie wagens gezien waaronder mijn ex-300zx.
Jammer dat ik jullie mis ben gelopen!
Die rode 2 zitter die naast me stond (vriend van me) die heeft die motorsetup al met die turbo's... nog een paar kleine dingen en hij is even snel als Eric

- Sisckywous
- berryborrel
was er een beetje laat maar was zeker wel gezellig buiten het terrein, vooral bmw aan de macht
en die opmerking van die 2 vrouwtjes, of niet kees? trouwens bedankt voor het stukje toeren, nu ooit zelf nog is een keer rijden in een M. mischien een keer ruilen, weet ik wat ik mis loop en jij wat je beter hebt:P
en paul kun je ook al heel makkelijk op youtube vinden onder de viaduct...

- Nutkees
Hahah die opmerking van dat meisie was echt goed ja..: Kijk dit vind ik nou de mooiste auto's" en dat tussen al die jappen, echt goed...berryborrel schreef:was er een beetje laat maar was zeker wel gezellig buiten het terrein, vooral bmw aan de machten die opmerking van die 2 vrouwtjes, of niet kees? trouwens bedankt voor het stukje toeren, nu ooit zelf nog is een keer rijden in een M. mischien een keer ruilen, weet ik wat ik mis loop en jij wat je beter hebt:P
![]()
En ooit zelf rijden in een M.... Moet je helaas niet bij mij zijn hahaha.. Zelf mijn beste maat rijdt niet in mijn auto.. Heb nogal slechte ervaringen uit het verleden zeg maar....

- berryborrel
trouwens kun je die sneu neus nog voor je halen die in die mx3 reed? die wel 100x langs die fotograaf reed? en die auto alleen maar in de begrenzers trapte?
[IMG:160:120]http://img1.PutPic.com/images/thumb/4/9917025774.jpg[/img]
die woont in assen en is nu opgepakt omdat hij geen rijbewijs had.
had een jongen in mijn klas het over, die kent hem
[IMG:160:120]http://img1.PutPic.com/images/thumb/4/9917025774.jpg[/img]
die woont in assen en is nu opgepakt omdat hij geen rijbewijs had.
had een jongen in mijn klas het over, die kent hem