lol

M20B25 blokken zijn echt onverwoestbaar. Rij nu voor 3e raceseizoen met dezelfde motor. 1e seizoen alleen de lagerschalen, nokkenas en tuimelaars vervangen. Loop nu naar vele race/circuitkm's nog steeds als een zonnetje. 8) Denk dat er bij mij ook al totaal 250.000 km op staat.frankv schreef:
327.087km op de teller en still going strong!
Met de blijvende 15+ regeling toch maar weer geinvesteerd in de e30 325 touring. De monteur vond hem bij de laatste beurt erg zwaar koppelen, ik ook, maar mijn vrouw (het is haar daily) had er geen erg in, gewennig denk ik. Omdat het te zwaar filerijden was voor de mannen vandaag dus een nieuwe koppelingsgroep (incl alles) er in en een nieuw busje bij het koppelingspedaal zelf (had het begeven vanwege de kracht die nodig was om te ontkoppelen, mijn vrouw hoeft voor haar linkerbeen niet meer naar de sportschool...). Rijdt weer top!frankv schreef:vanavond onze andere touring, een e30 325i, van de monteur terug gekregen met een frisse APK, inspectie II, kleppen gesteld, nieuwe distributie incl spanner en geleiderol
327.087km op de teller en still going strong!
Ik heb er nog 1 over zonder motor mocht je interesse hebbenindobesar schreef:Mooi Frank. Heb weer heimwee naar een 325i touring. Prachtige wagen.
Gebruikers op dit forum: Godspeed, Google [Bot], markk, Martijn_bmw, SvB, Ti-Tourist (Erik), Williams en 3 gasten