Ok dan. Gisterenmorgen / woensdag. Opgestaan, FJ gepakt naar het werk in de hoop dat ik tegen de lunch een belletje zou krijgen dat het kenteken binnen was en ik de KTM kon ophalen. Pijn in de buik maar @1200 nog geen belletje. Rond 13.00 maar gebeld. Post was nog niet binnen. Kon uiterlijk 15.00 binnenkomen. Dus afgesproken tot 15.00 uur te wachten. Damn dat zijn erg lange minuten.
1450 belletje. Post is binnen / kenteken binnen dus kom maar langs. Afsluiten, motorpak aan, op FJ gestapt en naar Begeijk gereden. Paar regenspetters gehad maar verder prima. En daar stond ie, mijn nieuwe KTM. Wel nog even een emotioneel momentje om afscheid te nemen van mijn oude trouwe 20+ jarige FJ vriend, maar toch.
Vervolgens afrekenen, uitleg en weg. Nou ja weg. Ik had een grote duozadeltas besteld en die was gemonteerd. Ik had ook een kleine duozadeltas besteld en die moest ook nog mee. Had van mijn werk nog een grote rugtas (laptop e.d.) bij me en je krijgt gewoon een KTM map met papieren mee ter grote van een ordner. Dus dat was wel even spannend. Uiteindelijk gelukt en droog vertrokken richting huis. Genietend van de Akra uitlaat zonder db-killer (die ook nog los mee moest). Klonk nog best beschaafd dacht ik toen, met helm en oordopjes in.
Bij Utrecht 's avonds rond 1900 ineens een plensbui op m'n dak. Rij je daar met je gloednieuwe gepoetste 180pk naked bike zonder wind/regen bescherming op een wegdek dat je steeds meer gaat zien schuimen. Hmmm.
Zeiknak thuisgekomen, even wat spulletje afgegeven en direct door naar stalling. Had inmiddels wel m'n helm afgedaan en weer opgedaan maar nu zonder oordopjes. Kortom naar de stalling toe hoorde ik de Akra past echt. Komt best een geluid uit zeg maar
Vervolgens kon ik in de stalling alles gaan droogmaken en natuurlijk schoonmaken. Ook direct even de oranje aluminium KTM Powerparts gemonteerd (dopjes voor rem/koppelingsvloeistof) die inmiddels thuis waren afgeleverd.
Helaas vanochtend niet de KTM naar het werk mee kunnen pakken. Want ook vanochtend regende het

.
K*Tzooi. Natuurlijk wel met een smoes (moest nog wat spulletje naar de stalling brengen) op weg naar het werk de M3 even langs de stalling gestuurd en even gekeken / genoten / kusje gegeven.
Mark wil mooi weer en vrije tijd om te rijden en een echte foto rapportage te maken met een echte camera....
Mark..