Roadkill

Dit is ons algemene autoforum.
Pascal

Bericht door Pascal » 04 nov 2007, 17:41

:lol: Ik denk het ook ja.

Sander S.

Bericht door Sander S. » 04 nov 2007, 23:10

Pascal schreef:Grappig;ik kon een paar weken terug een blauwe 335i sedan achter me houden op de tussensprint van 90-185 in de 4 op een stuk dubbelbaans :wink: .
Boven de 150 liep ik zelfs nog een anderhalve autolengte weg.
We konden niet doorgaan,want de weg werd al snel weer 1-baans.
hehe, was natuurlijk een standaard EVO Pascal. Als zo'n ding een keurtje gehad heeft en heel de rambammel dan zijn ze al snel niet meer te houden

RVV

Bericht door RVV » 04 nov 2007, 23:53

Sander Spoolder schreef:Ik stond voor het stoplicht op een 2-baans weg hier vlakbij. Ik stond netjes rechts vooraan te wachten, luisterend naar de zwoele tonen van Eric Clapton, de unplugged CD natuurlijk :wink: Zwarte EVO komt naast me staan, wel mooie velgen dacht ik nog. Zitten twee jonge gozers in, draaien (whaha) het raampje naar beneden en trekken mijn aandacht. Nadat ik mijn raam elektrisch naar beneden heb gedirrigeerd vragen ze me of ik zin had in een wedstrijdje.

Ik ging ervan uit dat dat ding getuned was, open uitlaat, Mark verhoeven, nasibal, etc, je kent het wel, dus ik zeg, ja leuk!

Stoplicht op groen, EVO komt redelijk op gang zeg, constateer ik in mijn binnenspiegel. Ik zet Eric nog ietsje harder want zijn prachtige solo komt eraan ... ondertussen laat ik de EVO heel ver achter me.

:wink:
Machtig verhaal !

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 05 nov 2007, 08:39

Daarom moet je die M3 CS ook houden sjef :D

Pascal

Bericht door Pascal » 05 nov 2007, 18:32

@Sander;de mijne(EVO V) is standaard :) ;echter weegt maar 1305 kg(RS) en heeft de langere bakverhoudingen van een GSR.

RVV

Bericht door RVV » 18 apr 2008, 17:41

Niet echt een roadkill, maar toch... 335i rijder was een pussy :lol:

Ik rij achter een 335i coupe.. uiteraard voldoende teruggeschakeld.. in de 3 ofzo 120.. blerren dat M kreng... weg is vrij en die 335i staat stevig op het gas.. ik ook natuurlijk en ik loop dik in.. bij 180/190 ofzo geef ik hem het gevoel en nu rap naar rechts en dan zullen we even gaan doorjensen... kijk naar rechts zie een verschrikte grijzende 50 plusser .. met een blik in de ogen alsof die duivel heeft gezien :lol: :lol: :lol:

Ik had niet het idee dat ie er nou echt vol voor ging maar meer dacht dat het ook wel op de makkelijke manier kan.. schakellui doortrappen...

HSR

Bericht door HSR » 18 apr 2008, 19:01

Dat verhaal van Spoolder was zeker machtig mooi verzonnen. :lol: :lol:

Leen

Bericht door Leen » 18 apr 2008, 19:25

hugo schreef:Dat verhaal van Spoolder was zeker machtig mooi verzonnen. :lol: :lol:

haha idd , een zwarte evo die zijn ramen omlaag draaid kan nl. niet , alleen de rs-en hadden de handslingers en die waren er alleen in het wit.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 apr 2008, 20:52

Rico v Velzen schreef:Niet echt een roadkill, maar toch... 335i rijder was een pussy :lol:

Ik rij achter een 335i coupe.. uiteraard voldoende teruggeschakeld.. in de 3 ofzo 120.. blerren dat M kreng... weg is vrij en die 335i staat stevig op het gas.. ik ook natuurlijk en ik loop dik in.. bij 180/190 ofzo geef ik hem het gevoel en nu rap naar rechts en dan zullen we even gaan doorjensen... kijk naar rechts zie een verschrikte grijzende 50 plusser .. met een blik in de ogen alsof die duivel heeft gezien :lol: :lol: :lol:

Ik had niet het idee dat ie er nou echt vol voor ging maar meer dacht dat het ook wel op de makkelijke manier kan.. schakellui doortrappen...
Kan je nog net een stukje door tot 160 om naar 4 te gaan....................en knallen maar.................hahaha wat nou ///M arketing.............................. :lol: :wink:

HSR

Bericht door HSR » 18 apr 2008, 20:55

romo schreef:
Rico v Velzen schreef:Niet echt een roadkill, maar toch... 335i rijder was een pussy :lol:

Kan je nog net een stukje door tot 160 om naar 4 te gaan....................en knallen maar.................hahaha wat nou ///M arketing.............................. :lol: :wink:

Die 135i rijder deed natuurlijk helemaal niet zijn best maar bleef lekker in zijn 5 rijden!!

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 18 apr 2008, 20:58

Afgelopen weekend kreeg ik op de snelweg ineens een Audi Q7 in de spiegels die er geen doekjes om wond dat hij mijn Remus einddemper gezien had en wilde spelen.. even terug naar 4 om wat extra door te halen en we konden. Ik weet niet wat voor motor er in zat maar hij begon heel langzaam weg te zakken toen ik steeds dichter bij de 200 kwam, wel zag ik aan elke kant van de bumper een enkele ronde demper zitten toen ik de afslag moest hebben en hij rechtdoor ging.
Die middag nog een A6 met 3.0TDI motor achter me aan gehad maar die deed blijkbaar iets beter zijn best want ik zag dat hij in moest houden om niet op visite in de kofferbak te komen.

HSR

Bericht door HSR » 18 apr 2008, 21:02

InjectTheVenom schreef:Afgelopen weekend kreeg ik op de snelweg ineens een Audi Q7 in de spiegels die er geen doekjes om wond dat hij mijn Remus einddemper gezien had en wilde spelen.. even terug naar 4 om wat extra door te halen en we konden. Ik weet niet wat voor motor er in zat maar hij begon heel langzaam weg te zakken toen ik steeds dichter bij de 200 kwam, wel zag ik aan elke kant van de bumper een enkele ronde demper zitten toen ik de afslag moest hebben en hij rechtdoor ging.
Die middag nog een A6 met 3.0TDI motor achter me aan gehad maar die deed blijkbaar iets beter zijn best want ik zag dat hij in moest houden om niet op visite in de kofferbak te komen.

ongekend, die calibra's

Jan Visser

Bericht door Jan Visser » 18 apr 2008, 21:22

hugo schreef:
InjectTheVenom schreef:Afgelopen weekend kreeg ik op de snelweg ineens een Audi Q7 in de spiegels die er geen doekjes om wond dat hij mijn Remus einddemper gezien had en wilde spelen.. even terug naar 4 om wat extra door te halen en we konden. Ik weet niet wat voor motor er in zat maar hij begon heel langzaam weg te zakken toen ik steeds dichter bij de 200 kwam, wel zag ik aan elke kant van de bumper een enkele ronde demper zitten toen ik de afslag moest hebben en hij rechtdoor ging.

ongekend, die calibra's
:lol:

Joy

Bericht door Joy » 18 apr 2008, 22:12

Q7 3.0tdi zijn niet snel. Zelfs Allen z'n 316i kon 'm nog bijbenen :wink:

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 18 apr 2008, 22:34

hugo schreef:

ongekend, die calibra's
:mrgreen:

Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992

Bericht door Jeroen van Emmerik » 18 apr 2008, 23:27

Joy Jolliffe schreef:Q7 3.0tdi zijn niet snel. Zelfs Allen z'n 316i kon 'm nog bijbenen :wink:
van hetzelfde formaat is de Porsche Cayene, maar dan de turbo. die is wel snel mag ik zeggen

die kwam ik laatst tegen (achter me) op de route du soleil.. ik kruisde daar met 160, lekker relax terug van vakantie, zie ik dat apparaat achter me rijden.. MET EEN TABBERT CARAVAN ERACHTER!!! :shock:

rare lui die duitsers :lol:

EG

Bericht door EG » 18 apr 2008, 23:38

E320 CDi (204 pk 500 nm) versus 6 cylinder E46 cabrio (2 uitlaatpijpen origineel).

Denk niet dat het meer dan een 325i was want hij ging veel eerder aan het gas en ik ging hem met alle gemak voorbij.

Gasten waren wel serieus verbaasd dat zo een "taxi" zo hard kon lopen :), gezichten waren priceless, maar uiteraard thumbs up van mijn kant, en ook van hun kant.

Voor de kenners: stoplichten vanaf Seineweg -> Haarlemmerweg tot aan afslag Geuzenveld.

RVV

Bericht door RVV » 18 apr 2008, 23:41

ik heb ook een 325i touring, cabrio is zelfs een stuk zwaarder dan de touring.. en inderdaad zo'n dikke diesel vreet een 325i aan alle kanten helemaal op.

Ahmed

Bericht door Ahmed » 19 apr 2008, 02:13

EG schreef:E320 CDi (204 pk 500 nm) versus 6 cylinder E46 cabrio (2 uitlaatpijpen origineel).

Denk niet dat het meer dan een 325i was want hij ging veel eerder aan het gas en ik ging hem met alle gemak voorbij.

Gasten waren wel serieus verbaasd dat zo een "taxi" zo hard kon lopen :), gezichten waren priceless, maar uiteraard thumbs up van mijn kant, en ook van hun kant.

Voor de kenners: stoplichten vanaf Seineweg -> Haarlemmerweg tot aan afslag Geuzenveld.
Altijd leuk die weg, vooral de vrijdag/zaterdagavond, al die 200/220/250td pesten..
Maar jouw moet ik niet tegenkomen met je E320.....lol :wink:

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 19 apr 2008, 07:27

Afgelopen week zat in de bijdersstoel en mijn broer reed. We stonden voor een verkeerslicht en links kwam een zwarte Leon met twee man erin. Ze lieten af en toe de auto wat vooruit kruipen. "Zal ik?" zei mijn broer, aangezien het mijn auto is. "Nee, doe maar niet". Ik kijk eerst wie het zijn en kon het nu niet goed zien.
Verkeerslicht op groen en de Leon haalde ons in. Ik zag twee antennes op het dak en een grote midden op de achterklep...

RVV

Bericht door RVV » 19 apr 2008, 11:05

Goh de roadkills zijn in de aanbieding :lol: Vanochtend zat ik achter een CSL 500, rap ding hoor.. alleen tot 240 km/h zat ie me alleen maar in de weg :twisted:

En maar niet rechts willen gaan.. en toen die dat deed vloeg ie de afrit af... alleen moest die wat uitwijken via de vluchtstrook... en ineens BAM een dikke steen op mijn voorruit.. glassplinters sprongen op mijn dashboard :shock: Op het moment dat het gebeurde zat ie ongeveer 100 meter voor mij.

[img:800:600]http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 857208.jpg[/img]

Nou daar kan dus een nieuwe voorruit in.. Maandag maar even de dealer bellen..

HSR

Bericht door HSR » 19 apr 2008, 11:05

Ar schreef:Afgelopen week zat in de bijdersstoel en mijn broer reed. We stonden voor een verkeerslicht en links kwam een zwarte Leon met twee man erin. Ze lieten af en toe de auto wat vooruit kruipen. "Zal ik?" zei mijn broer, aangezien het mijn auto is. "Nee, doe maar niet". Ik kijk eerst wie het zijn en kon het nu niet goed zien.
Verkeerslicht op groen en de Leon haalde ons in. Ik zag twee antennes op het dak en een grote midden op de achterklep...

Kansloos dat de kit je dan gaat uitdagen voor een sprintje.

EG

Bericht door EG » 19 apr 2008, 11:08

Rico v Velzen schreef:ik heb ook een 325i touring, cabrio is zelfs een stuk zwaarder dan de touring.. en inderdaad zo'n dikke diesel vreet een 325i aan alle kanten helemaal op.
Tegen een 325i sedan/coupe E36/E46 zou het niet zo makkelijk zijn denk ik, uiteraard mits goed gereden en auto in goede staat.
Ahmed schreef:
EG schreef:E320 CDi (204 pk 500 nm) versus 6 cylinder E46 cabrio (2 uitlaatpijpen origineel).

Altijd leuk die weg, vooral de vrijdag/zaterdagavond, al die 200/220/250td pesten..
Maar jouw moet ik niet tegenkomen met je E320.....lol :wink:
Leuke weg idd, maar er rijden ook onopvallende surveillance wagens (meer richting Centrum/Bos en Lommer).
Ar schreef:Afgelopen week zat in de bijdersstoel en mijn broer reed. We stonden voor een verkeerslicht en links kwam een zwarte Leon met twee man erin. Ze lieten af en toe de auto wat vooruit kruipen. "Zal ik?" zei mijn broer, aangezien het mijn auto is. "Nee, doe maar niet". Ik kijk eerst wie het zijn en kon het nu niet goed zien.
Ik zou maar echt heel erg goed oppassen tegen Leonnetjes, zag vorige keer (in Amsterdam) een Leon met 2 junk's erin (serieus), 2 dames. Je ziet aan die auto NERGENS dat het politie is. Zowiezo rijden er heel veel onopvallende Leon's en Golfjes in Amsterdam. Meestal ook in heel erg ONOPVALLENDE kleurtjes :-(

En in Osdorp bij een ongeluk een Mazda 3 hatch (5 deurs) diesel gezien, zaten ook 2 agenten in. Gewoon doodsaaie kleur (donkerLeongrijsachtig).

Oppassen dus.

Matthijs

Bericht door Matthijs » 19 apr 2008, 11:22

Dat is balen Rico,

Maar omdat die cls dus de vluchtstrook meepakte kreeg jij dus waarschijnlijk die steen op je ruit?

Blijkbaar een slechte verliezer :p

RVV

Bericht door RVV » 19 apr 2008, 11:33

Yep.. ik ben achter hem aangereden, afrit af..via rotondes.. en die vent werd helemaal zenuwachtig.. hij dacht vast die vent moet me hebben zit me te stalken.. ineens slaat die links af (onverwacht) een woonwijk in.. en ik reed door...

(is gewoon de vaste route naar mijn werk die ik elke dag rij :lol: :lol: )

Ach die steen is part of the deal.. kan altijd gebeuren.. ruit is verzekeringswerk.. er zaten toch al weer aardig wat pitjes in en krassen van de ruitenwisser op.. dus mooie gelegenheid om hem weer te vervangen.

Plaats reactie