Deze post was ik even overheen gelezen Sander, sorry iddSander Spoolder schreef:dan ligt dat meisje nu waarschijnlijk voor haar leven te knokken in het ziekenhuis. Is zwaar gewond overgebracht.
''Zware aanrijding nabij Sint Philipsland
Bij een ernstig ongeluk op de Philipsdam (N257) tussen Sint Philipsland en Bruinisse is maandagmiddag 29 oktober 2007 een vrouw zwaargewond geraakt.''
Wat voor een auto is dit ?
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Jan Visser
Stuur net een vriendin van mij die ook 22 is in mijn auto weg
Welliswaar geen 300 pk.....maar toch........zet je na het zien van deze beelden wel even aan het denken.
Maar damn......ziet er echt niet goed uit met die Fiat............hoop dat ze het er verder goed vanaf brengt zonder er al te veel aan over te houden.

Maar damn......ziet er echt niet goed uit met die Fiat............hoop dat ze het er verder goed vanaf brengt zonder er al te veel aan over te houden.
- Tommy
Nou moeten we ons niet blindstaren op de leeftijd natuurlijk. Menig jongeling weet beter het stuur te hanteren als het mis gaat dan een 30 plusser. Weet er wel een nette BMW zo op z'n dak parkeerder 
Heftige klapper, dat absoluut. Moet maar zo denken, wat te denken van 16-jarigen in the joe naait es steeds met een M3 of een shelby...
Mijn ouders vonden een E36 316i meer dan zat als leerschool. Die auto rijden we nog steeds -> Dbilas 316+2.

Heftige klapper, dat absoluut. Moet maar zo denken, wat te denken van 16-jarigen in the joe naait es steeds met een M3 of een shelby...
Mijn ouders vonden een E36 316i meer dan zat als leerschool. Die auto rijden we nog steeds -> Dbilas 316+2.
- M-bitious
Het is mijn grootste bezwaar tegen Amerikaanse ouders die kinderen voor hun 16de verjaardag een M5 geven. Ik loop al een tijdje mee op het m5board, en daar hebben we toch een paar keer afscheid moeten nemen. Ook hier weer zeer triest dat het gebeurt. Ze heeft geluk nog te leven, maar de vraag is wat de kwaliteit van het leven straks zal zijn.
Laten we ons in elk geval allemaal realiseren dat het ook oudere rijders kan gebeuren.
Laten we ons in elk geval allemaal realiseren dat het ook oudere rijders kan gebeuren.