nou de keren dat ik er doorheen reed hadden ze alleen maar gare yugo's en werd je gevraagd om smeergeld

ja klopt, je kan ze daar gewoon met wat geld afkopen... als je daar staande gehouden word vanwege te snel rijden, en je geeft ze 10 dollar/euro dan zijn ze allang blij en laten ze je gaan. Die gasten verdienen daar iets van 150 euro per maand ofzo.Metchu schreef:ja klopt ik zag het... Bulgaarse smerissen hebben dus cabrio's als auto's :S
nou de keren dat ik er doorheen reed hadden ze alleen maar gare yugo's en werd je gevraagd om smeergeld
De lambo en 997 hebben inderdaad in de politie uitvoering gestaan op een beurs.. maar niet de eigendom van de politieDennis Schroyen schreef:je denkt toch niet dat de belgische flikken met een porker turbo of lambo gaan rondkarren zeker?!![]()
Lekker voetgangersvriendelijkMetchu schreef:de politie auto uit transformers (van de decepticons)
[img:600:280]http://graphics8.nytimes.com/images/200 ... large1.jpg[/img]
Sterker nog het IS de bekende test auto van BMW Nederland! Wie wil er nu ooit nog die auto kopen?ErikKramer schreef:Nice pict's
Dit kenteken lijkt wel op de bekende test auto
Daar zou je van staan te kijken durf ik te wedden.Michel Pol schreef:Welke agent(e) gaat de auto rijden? Leuke stunt, hehehehe kunnen ze zoiets zonder stumperhulpjes op de weg houden?
Michel