Misschien lost hij je niet op de snelweg maar zodra je een bocht tegenkomt zie je hem niet meer terug.M-bitious schreef:Ik had niet het idee dat hij sneller was dan mijn M6, maar zonder stopwatch is dat natuurlijk niet precies te zeggen. Ik denk dat op de Autobahn hij me niet lost. En dan kost ie meer dan 2x zoveel.
Precies om die reden, Ferrari's worden vanwege de lange levertijden vaak gekocht als beleggingsobject. Veel klanten willen best een premie betalen om direct te kunnen rijden, in plaats van twee jaar in Maranello op een wachtlijst te moeten staan. Je kan je Ferrari van 3 ton zo maar voor 330 verkopen, en da's toch snel verdiend.TopFuel schreef:Waarom doet iemand zo'n auto al zo snel weg? Hij heeft er waarschijnlijk lang genoeg op moeten wachten???
Sterker nog, ik hoor alleen maar lyrische verhalen over de rijkwaliteiten.Rene / Hazze schreef:Vreemd, onze coureur Andre was toch zo aangenaam verrast door deze wagen?M-bitious schreef:Heb er mee gereden, was er niet kapot van. Had niet de Duitse degelijkheid die ik graag zie. Vond de achteras ook erg onrustig.
Dit moet een Leon rijder of WRX rijder eens zeggen over een M3...M-bitious schreef:Ik had niet het idee dat hij sneller was dan mijn M6, maar zonder stopwatch is dat natuurlijk niet precies te zeggen. Ik denk dat op de Autobahn hij me niet lost. En dan kost ie meer dan 2x zoveel.