Snelheidsrecord voor personenwagens verbroken
- Damir Vukovic
Volgens mij kun je een joekel van een turbo op een honda civic schroeven en de Veyron verslaan. Zegt echt helemaal niets . De manier waarop dit gaat, hoe lang je op top kan blijven rijden zonder dat het blok kaboem zegt, etc etc Daar zit de engineering van een Veyron in en dat maakt het zo'n mooi ding.
1000x liever in een Veyron 400km/h dan in dit hok.
- MartijnGizmo
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
+1Damir Vukovic schreef:Volgens mij kun je een joekel van een turbo op een honda civic schroeven en de Veyron verslaan. Zegt echt helemaal niets . De manier waarop dit gaat, hoe lang je op top kan blijven rijden zonder dat het blok kaboem zegt, etc etc Daar zit de engineering van een Veyron in en dat maakt het zo'n mooi ding.
-
Mwoa;ik denk dat ze dit blokje ook wel aangepast hebben hoor,voor extreem gebruik van het gaspedaal 8) ,Amerikanen kunnen echt wel wat.Volgens mij kun je een joekel van een turbo op een honda civic schroeven en de Veyron verslaan. Zegt echt helemaal niets . De manier waarop dit gaat, hoe lang je op top kan blijven rijden zonder dat het blok kaboem zegt, etc etc Daar zit de engineering van een Veyron in en dat maakt het zo'n mooi ding.
De reden dat het zolang duurde met die Veyron is vanwege de vele problemen met oa stabiliteit bij 370+,koeling en gewichtsproblemen(die niet opgelost zijn).
-
- Damir Vukovic
En uiteraard is dat bij deze auto wel allemaal perfect geregeld...De reden dat het zolang duurde met die Veyron is vanwege de vele problemen met oa stabiliteit bij 370+,koeling en gewichtsproblemen(die niet opgelost zijn).

Neem een willekeurige supercar..Supra, FordGT, Ferari watdanook etc, schroef er een dikke turbo op met wat lage druk zuigers (kost wat? misschien 10.000E om alles op maat gemaakt te krijgen) en je haalt dezelfde top...maar of ook dat Veyron killers zijn? Ik denk van niet, omdat er een verschil is tussen een auto die zo'n top kan halen en 1 die erop ge-engineerd is.
-