Gulf Challenger RON100 in nederland
- frankv
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 17 jan 2007, 21:48
vandaag 1 liter gulf challenge bij mijn halfvolle tank euro 95 gegooid!
kan nu niet meer van mijn plaats komen zonder spinnende wielen!
alle testen die ik gelezen heb laten bij enkele auto's een kleine vermogenstoename zien [o.a. in de EVO], voor het grootste deel maakt het niets uit, zou er dus ook nooit een meter voor omrijden
frank
kan nu niet meer van mijn plaats komen zonder spinnende wielen!
alle testen die ik gelezen heb laten bij enkele auto's een kleine vermogenstoename zien [o.a. in de EVO], voor het grootste deel maakt het niets uit, zou er dus ook nooit een meter voor omrijden
frank
- Ed vd Werken
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 01 apr 2007, 15:06
- Auto: Subaru wrx
- Locatie: Barendrecht
- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
- DDX
- Berichten: 1499
- Lid geworden op: 07 sep 2006, 20:04
antwoord op mijn vraag of er al plannen zijn om het in nh te gaan verkopen :
2e mailtje aangezien ik nog niet echt antwoord had :In noord holland is er nog geen Gulf Challenger te verkrijgen.
Als u op de Gulf site kijkt kunt u de plaats aanklikken waar
u het van wilt weten en mocht het daar verkocht worden staat
het aangegeven bij de brandstoffen.
De plannen zijn er zeker wel, wanneer ze uitgevoerd
zullen worden en daadwerkelijk verkocht gaan worden
op overige Gulf tankstations staat nog niet vast.
- Miesjel
- Berichten: 2240
- Lid geworden op: 29 jul 2007, 15:15
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Ik tank meestal in Duitsland en dat is meestal Duitse Vpower, Aral 100 of BP Ultimate. Ik heb dus een Japanse motor geswapt, deze motor is ook enkel in Japan verkocht geworden en daardoor is de ECU afgesteld op RON100. En dat merk je aanzienlijk wanneer je dus in Nederland tankt , vooral op hogere rpm's heb ik merkbaar minder vermogen.
- Erik
- Berichten: 1978
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Auto: BMW ///M
- Locatie: Schoorl
Mijn Leon Fr 20VT liep destijds altijd rond de 250 op de klokken op ordinaire ron98
Toen ging ik naar Winterberg en heb hem volgetankt met ron100
Daarna liep hij zo de begrenzer in in 6 (262km/u)
Dus wel verschil
Ik heb nu excellium in mn Subaru wrx gekieperd en binnen 50m ging mn CEL branden (check engine light) terwijl ik dat daarvoor nooit gehad heb met ordinaire ron98 superplus
E
Toen ging ik naar Winterberg en heb hem volgetankt met ron100
Daarna liep hij zo de begrenzer in in 6 (262km/u)
Dus wel verschil
Ik heb nu excellium in mn Subaru wrx gekieperd en binnen 50m ging mn CEL branden (check engine light) terwijl ik dat daarvoor nooit gehad heb met ordinaire ron98 superplus
E
- frankv
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 17 jan 2007, 21:48
- funnyname
- Berichten: 227
- Lid geworden op: 16 aug 2007, 19:01
Vreemde reacties
Alle auto gekken hier weten toch wat de klopvastheid van een brandstof voor invloed kan hebben op vooral moderne (en vaak getunede) motoren?
En wat betreft oudere motoren, ook die hebben nog voldoende baat bij een brandstof met hoger octaan getal. En ja ik weet ook dat octaan getal alleen niet alles zegt, additieven, enz, enz

Alle auto gekken hier weten toch wat de klopvastheid van een brandstof voor invloed kan hebben op vooral moderne (en vaak getunede) motoren?
En wat betreft oudere motoren, ook die hebben nog voldoende baat bij een brandstof met hoger octaan getal. En ja ik weet ook dat octaan getal alleen niet alles zegt, additieven, enz, enz
- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast