Daniel: ik heb in de poll de verkeerde gekozen, per ongeluk Topaasblauw, maar moest donkerblauw zijn (dus 1 voor Topaas).
Ik zal je zeggen: mocht je niet in het wit willen. Modetrend is echt ONZIN Daniel, das een fabeltje, wit is altijd in geweest. Of zie je nu meer wit op straat ??? Nee.
Alleen in de magazines zie je meer wit, maar dat zegt NIETS. Het gaat om het straatbeeld. Als je nu op straat alles wit zou zien ok.
Wit is altijd super geweest, altijd. En zal altijd zo blijven. En altijd een selecte groep, dus ga hem niet daarom afwijzen in godsnaam. 5 (!!) jaar geleden was ik bij Brabus, stonden een paar witte S-klasse. Subliem.
Ga je me nu vertellen dat wit al 5 jaar in de mode is ?? Nee tuurlijk niet. Wit is tijdloos. Punt.
Nu over dat donkerblauw vs zwart. Veel mensen zeggen, neem zwart. Zwart is natuurlijk altijd mooi, maar donkerblauw heeft héél veel voordelen.
1. Het is een donkere kleur, dus zelfde voordeel als met zwart.
2. Mensen denken, een zwarte auto, als ze dan goed kijken, zien ze dat het donkerblauw = mooi verrassingseffect
3. Donkerblauw wordt veel minder verkocht dan zwart = uniek
Kortom, je hebt de voordelen van zwart, plus nog een aantal andere voordelen die zwart niet heeft.
Zou dus ZEKER voor dat donkere blauw gaan als je geen wit neemt
Sterkte