Smeerkezen

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Dennis van der Schoot

Bericht door Dennis van der Schoot » 31 aug 2007, 22:22

Maar toch,over het algemeen tanken al onze klanten de auto's af,en zo als gezegd,een sticker erin plakken met daarop o.a. 5 euro (bijvoorbeeld) aftankkosten doet wonderen. 9 van de 10 auto's komen allemaal met een volle tank terug.
Nu is 5 km misschien ongelukkig gekozen,want wie gaat er nu een auto huren om 5 km te rijden,dan kunnen we je ook wel even wegbrengen :wink: .
En of je nu 10 of 500 km hebt gereden,het is niet meer als normaal om een auto netjes en met een volle tank in te leveren.
Tenminste,zo denken de meeste klanten van ons erover :wink: .
Overigens zijn de meeste klanten bekend en komen dus ook vaker terug.
Ik wil wel geloven dat er in andere delen van dit land deze problemen zich veel erger voordoen dan hier in het ozo gezellige 8) brabant.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 31 aug 2007, 22:54

Als ex verhuur medewerker heb ik het meeste wel gezien. Dat klanten niet meer terugkomen als je ze op hun gedrag aanspreekt valt wel mee denk ik. Gewoon duidelijk de voorwaarden presenteren en een klant melden dat dit niet de bedoeling is :wink:

RVV

Bericht door RVV » 01 sep 2007, 00:17

Knot man.. phff.

Tanken vind ik genoeg, smeren en roken doe ik ook niet in mijn eigen auto's.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 01 sep 2007, 13:59

Ik heb een weekje die S5 geleend en hij was zeg maar gerust niet helemaal schoon meer :P Heb de auto afgetankt en 50 euro aangeboden om de auto weer schoon te maken. Wilden ze niet van me aannemen, maar ik zat er wel wat mee datie zo vuil (vooral van buiten) was.

Toch raar dat mensen in andermans auto ineens een stuk minder voorzichtig zijn. Hoewel ik toch ook een paar mensen ken die hun eigen auto ook als vuilnisbak gebruiken :D

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 02 sep 2007, 09:50

Pascal schreef:Ben altijd netjes op een ander z'n auto,inclusief warmrijden en schoonmaken;keur het dus af.
Mee eens en ik doe het ook daadwerkelijk. Je krijgt zo'n auto in vertrouwen mee.

Plaats reactie