Driving fun pikorde lijst
- Jochem Vaartjes
- Maik
Oke, ik heb maar even heel arrogant mijn karretje lekker hoog gezet, even een kloof tussen al die BMW's slaan 8)
Ik had hem eerst onder de M3's gezet, maar ik kon het op het laatst toch niet laten om hem boven die Rico te zetten
Wie is het niet eens met mijn mening om de speedster daar neer te zetten? Misschien zet ik hem later nog wel wat lager op de ladder als er goede argumenten zijn....
Ik had hem eerst onder de M3's gezet, maar ik kon het op het laatst toch niet laten om hem boven die Rico te zetten

Wie is het niet eens met mijn mening om de speedster daar neer te zetten? Misschien zet ik hem later nog wel wat lager op de ladder als er goede argumenten zijn....

Laatst gewijzigd door Maik op 30 aug 2007, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Dennis
- Downforce Dennis
- Jochem Vaartjes
- Bert ///M3
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- Maik
Ik ben benieuwd wat de criteria zijn van de mensen die hier hun auto tussen zetten. Voor mijzelf heb ik gekeken naar de mix tussen prestaties (rechtelijnsnelheid accelererend en remmend, bochtsnelheid, dus zeg maar een rondetijd op een circuit) en driving-fun.
Voor iedereen ligt die mix weer wat anders, en dat is dan wel weer leuk om terug te zien in het lijstje.
Misschien is het leuk om het lijstje in te delen in categorieen als hij af is. Want er zitten auto's erg dicht bijelkaar af en toe vind ik, en dan zit er soms 6 plaatsen tussen, en dat vertekend de boel natuurlijk
Dus straks de categorieen erbij plakken:
I: koningsklasse van DF (Hielke, you lucky b#stard...)
II: überklasse
III: GTI-klasse
IV: jij-hoort-er-eigenlijk-niet-bij-klasse
V: koop-eens-een-AUTO-man!-klasse
Voor iedereen ligt die mix weer wat anders, en dat is dan wel weer leuk om terug te zien in het lijstje.
Misschien is het leuk om het lijstje in te delen in categorieen als hij af is. Want er zitten auto's erg dicht bijelkaar af en toe vind ik, en dan zit er soms 6 plaatsen tussen, en dat vertekend de boel natuurlijk

Dus straks de categorieen erbij plakken:
I: koningsklasse van DF (Hielke, you lucky b#stard...)
II: überklasse
III: GTI-klasse
IV: jij-hoort-er-eigenlijk-niet-bij-klasse
V: koop-eens-een-AUTO-man!-klasse