Gave car!

Ik wil er zeker op letten. Een setje Ultraleggera weegt maar 8.1kg voor 18'' maar die durf ik niet aan kwa sterkte.Pascal schreef:@Topfuel;schitterende EVO 8) ;rood staat hem zeker goed en 480 nm moet echt als een speer gaan!!
Bij de velgenkeus zou ik ook even op het gewicht letten;de Enkei's wegen 9,3 kg per stuk exclusief band.
Betaal ik ook voor de standaard OZ's die onder mijn auto liggen.TopFuel schreef:@ Roman
Je slaat de spijker op zijn kop! Dat zijn imo de mooiste velgen voor een Evo! Yokahama Advan RS. Iemand met een gele VII heeft ze er ook onder zitten. 5 maanden op gewacht en € 2500,- lichter excl de banden...
Sorry Maik, wist niet dat je kwaad zou worden.....Maik schreef:Mooie bak! Gefeliciteerd.
En rood staat op wel meer auto's mooi hoor Markvooral als er zwarte velgen onder zitten
![]()
Avatar is van mij, hij hoekt goed! :twisted: Bochtenwerk is onvoorstelbaar met deze auto. Hij is ook erg overstuurd! Ik heb nog nooit in een auto gereden die je zo snel een bocht uit katapulteerd!Maik schreef: Gelijk al goed aan het hoeken geweest met de Evo, TF? Of is die avatar niet van jou