SBS6 Wegmisbruikers 26 aug as.
- Sander S.
Denk dat ie de controle verliest bij het oprijden van de snelweg en em in de vangrail peert.partyondude schreef:Zo, die GT3 rijdt zichzelf goed aan barrels zeg
En dan nóg ervandoor gaan 8)
Maar ik blijf erbij, met een potente 911 zou ieder fatsoenlijk bestuurder met een beetje lef de politie kwijtrijden
- Maus335i
Verdomme!!!! Ik erger me kapot aan sommige agenten!!
Rij je op de A50 in de file en je moet onwijs nodig pissen. Om die reden pak je een klein stukje vluchtstrook (zon 100 meter) voor de afrit van een parkeer/wc gelegenheid. En dan gewoon keihard een boete geven he! Dit zijn echt dingen waar ik onwijs pissig om kan worden. Vooral omdat de overheid al bezig is om dit toe te staan (vluchtstrook nemen voor afrit in een file). Wat is er mis met een waarschuwing geven?!?! Teringlijers.. bah!
Dat ze een linksplakker weer pakken vind ik dat wel weer terecht.
Rij je op de A50 in de file en je moet onwijs nodig pissen. Om die reden pak je een klein stukje vluchtstrook (zon 100 meter) voor de afrit van een parkeer/wc gelegenheid. En dan gewoon keihard een boete geven he! Dit zijn echt dingen waar ik onwijs pissig om kan worden. Vooral omdat de overheid al bezig is om dit toe te staan (vluchtstrook nemen voor afrit in een file). Wat is er mis met een waarschuwing geven?!?! Teringlijers.. bah!
Dat ze een linksplakker weer pakken vind ik dat wel weer terecht.
- Bert ///M3
- Dennis van der Schoot
- Maus335i
Haha ja, smerig die grijns he :p
Maar overdag gemiddeld 166 te hard waar je 100 mag.. mag je hem van mij ook afpakken om eerlijk te zijn. Rij gewoon 130 waar je 100 mag en 160 waar je 120 mag. Zo zit je altijd safe voor wat betreft je rijbewijs, rij je toch harder dan het overige verkeer zodat je mooi kan inhalen én het scheelt je echt torenhoge boetes (scheelt mij ook nog eens een puntje).
Maar overdag gemiddeld 166 te hard waar je 100 mag.. mag je hem van mij ook afpakken om eerlijk te zijn. Rij gewoon 130 waar je 100 mag en 160 waar je 120 mag. Zo zit je altijd safe voor wat betreft je rijbewijs, rij je toch harder dan het overige verkeer zodat je mooi kan inhalen én het scheelt je echt torenhoge boetes (scheelt mij ook nog eens een puntje).
- Sander S.
Klopt, daar hoor je me niet over.
Het is gewoon een kat en muis spel, soms word je gepakt en in ernstige gevallen opgegeten. Maar vraag jezelf eens af hoevaak je NIET gepakt word. Ik bedoel, allemaal leuk die CBR in duitsland, maar eenmaal in Nederland ging het net zo hard door
Ik lach er altijd maar om.
Trouwens, die 911-bestuurder houdt zich perfect aan de regels, voordat hij em 5 meter voor de afslag eraf gooit geeft ie nog netjes richting aan
Het is gewoon een kat en muis spel, soms word je gepakt en in ernstige gevallen opgegeten. Maar vraag jezelf eens af hoevaak je NIET gepakt word. Ik bedoel, allemaal leuk die CBR in duitsland, maar eenmaal in Nederland ging het net zo hard door

Ik lach er altijd maar om.
Trouwens, die 911-bestuurder houdt zich perfect aan de regels, voordat hij em 5 meter voor de afslag eraf gooit geeft ie nog netjes richting aan

- Bert ///M3
- DDX
lekker slim om de golf er dan bij te 'betrekken' :
Drietal met 'bewapende baby' opgepakt na achtervolging
Uitgegeven: 12 februari 2007 17:45
Laatst gewijzigd: 12 februari 2007 17:47
MIDDENMEER - De politie heeft vrijdag een 29-jarige Amsterdammer en een man (42) en een vrouw (33) uit Purmerend opgepakt, na een wilde achtervolging over de A7. Dat heeft een woordvoerder maandag bekendgemaakt.
Bij de achtervolging werden snelheden van circa 200 kilometer per uur gehaald.
De drie konden uiteindelijk worden aangehouden in twee verschillende auto's; een Porsche en een Golf. In de Golf zat naast de twee Purmerenders een baby in een babystoeltje.
In het stoeltje vonden agenten een vuurwapen en in de kleding van de kleine troffen ze harddrugs aan.
- volvoc30
Was een vreemde achtervolging, beetje z'n vriendjes bellen raar allemaal. Toen hij in het begin 220 reed deed hij niet heel erg gevaarlijk, er was weinig verkeer maar daarna was het echt een idioot met je motorkap voor je vooruit 200+ gaan rijden is ziek.
Wat me trouwens opvalt is dat de politie in zeer snelle wagens rijden.
Ford mondeo ST
VW golf R32
Volvo T5 (rica chip)
Geen wagens die je zomaar van je afschud ook al heb je een stuk meer PK. IN belgie rijden ze in 80pk diesels dus daar kom je met een dot gas soms nog wel weg 8)
Wat me trouwens opvalt is dat de politie in zeer snelle wagens rijden.
Ford mondeo ST
VW golf R32
Volvo T5 (rica chip)
Geen wagens die je zomaar van je afschud ook al heb je een stuk meer PK. IN belgie rijden ze in 80pk diesels dus daar kom je met een dot gas soms nog wel weg 8)
- Dennis van der Schoot
Hoe dom kun je zijn,als de politie achter je zit,toch proberen weg te rijden.Met heel veel geluk kun je ze misschien kwijt rijden,alleen de politie is overal aanwezig.
Ben gewoon een vent,ga aan de kant,pak je straf en ga weer verder.Jammer van die Porsche,van de andere kant,was toch een leuk stukje TV
.
Ben gewoon een vent,ga aan de kant,pak je straf en ga weer verder.Jammer van die Porsche,van de andere kant,was toch een leuk stukje TV

- gerard lubbe
- Sander S.
waarschijnlijk was die gozer echt niet zo'n frisse hoor. Zwarte broek, zwarte coltui etc. Laat staan of die Porsche wel verzekerd of misschien gejat was ofzo. Of eventueel een wapen in zen auto.Dennis van der Schoot schreef:Hoe dom kun je zijn,als de politie achter je zit,toch proberen weg te rijden.Met heel veel geluk kun je ze misschien kwijt rijden,alleen de politie is overal aanwezig.
Ben gewoon een vent,ga aan de kant,pak je straf en ga weer verder.Jammer van die Porsche,van de andere kant,was toch een leuk stukje TV.
Die gozer had serieus wat te verbergen.
- GTRene
@DDX vandaar dat ze er zo vandoor gingen...dat zou wat verklaren, wapens/drugs enz enz...
Feit is die vent in de Porsche kan niet rijden, en of was het niet gewend met zo'n porsche te rijden, wat Sander al aankaarte zou die anders zo'n politie auto zoek rijden als ie echt zou willen, jammer dat de slip niet op de kamera staat, was wel benieuwd hoe die verkeerd ging, op het vuil, verkeerde lijnen...? volgende keer moet meneer de crimineel maar eens een racecurses nemen
wel idioot gevaarlijk met die motorkap en die losse delen die eraf vielen voor andere weggebruikers, en dan al die koelvloeistof
en daar zit veel in in zo'n model porsche 
Feit is die vent in de Porsche kan niet rijden, en of was het niet gewend met zo'n porsche te rijden, wat Sander al aankaarte zou die anders zo'n politie auto zoek rijden als ie echt zou willen, jammer dat de slip niet op de kamera staat, was wel benieuwd hoe die verkeerd ging, op het vuil, verkeerde lijnen...? volgende keer moet meneer de crimineel maar eens een racecurses nemen

- Peter Tunissen
In ieder geval niet zijn rijvaardigheid; wat een gepruts om je richtingaanwijzer aan te zetten als je toch weg wilt rijden bij de politie en dan ook nog in de eerste de beste bocht te crashen; een 8 voor het idee, 5- voor de uitvoering.Sander Spoolder schreef:Die gozer had serieus wat te verbergen.

- Dennis van der Schoot
Ja,dat zou inderdaad best wel eens kunnen.Sander Spoolder schreef:waarschijnlijk was die gozer echt niet zo'n frisse hoor. Zwarte broek, zwarte coltui etc. Laat staan of die Porsche wel verzekerd of misschien gejat was ofzo. Of eventueel een wapen in zen auto.Dennis van der Schoot schreef:Hoe dom kun je zijn,als de politie achter je zit,toch proberen weg te rijden.Met heel veel geluk kun je ze misschien kwijt rijden,alleen de politie is overal aanwezig.
Ben gewoon een vent,ga aan de kant,pak je straf en ga weer verder.Jammer van die Porsche,van de andere kant,was toch een leuk stukje TV.
Die gozer had serieus wat te verbergen.
Ieder "normaal" mens zou denk ik wel gestopt zijn.
Je kunt de auto die achter je rijdt wel proberen af te schudden,alleen het probleem is dat de politie binnen 5 minuten 10 auto's kan optrommelen.
Knappe jongen als je daar dan toch onderuit weet te komen.
En ze hebben ook nog choppers he?