Mijn Auto, M3 E36
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
- Joost
- Berichten: 1987
- Lid geworden op: 08 mar 2006, 16:15
Kleine update:
Ik heb mijn wielen een ander kleurtje gegeven en de standaard remmen zijn vervangen door een set AP racing remmen, 6 pots, 356mm.
[img:600:450]http://www.funkfactory.nl/images/img_0110mail.jpg[/img]
[img:330:250]http://www.funkfactory.nl/images/ap6pot-system.jpg[/img]
[img:750:500]http://www.funkfactory.nl/images/000_0028web.jpg[/img]
[img:750:500]http://www.funkfactory.nl/images/000_0031web.jpg[/img]
Ik heb mijn wielen een ander kleurtje gegeven en de standaard remmen zijn vervangen door een set AP racing remmen, 6 pots, 356mm.
[img:600:450]http://www.funkfactory.nl/images/img_0110mail.jpg[/img]
[img:330:250]http://www.funkfactory.nl/images/ap6pot-system.jpg[/img]
[img:750:500]http://www.funkfactory.nl/images/000_0028web.jpg[/img]
[img:750:500]http://www.funkfactory.nl/images/000_0031web.jpg[/img]
- Nero_Serpente
- Berichten: 821
- Lid geworden op: 28 feb 2006, 18:03
- Locatie: Honda Civic EJ9
- Peter Tunissen
- Berichten: 8231
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Jammer, ik ben er maandag alleen.
Zit te kijken naar einddempers voor een 3.0 M3, of andere mogelijkheid is de standaard demper openmaken en kijken of er een schotje of ander materiaal uitgehaald kan worden voor een net iets dikker geluid en de standaard looks behouden.
Veel plezier zaterdag en hou m heel!
Zit te kijken naar einddempers voor een 3.0 M3, of andere mogelijkheid is de standaard demper openmaken en kijken of er een schotje of ander materiaal uitgehaald kan worden voor een net iets dikker geluid en de standaard looks behouden.
Veel plezier zaterdag en hou m heel!
- Joost
- Berichten: 1987
- Lid geworden op: 08 mar 2006, 16:15
Standaard demper leeghalen zou ik niet doen.
Heb meerdere mensen gehoord die zo rond reden en dat is bepaald geen aanrader (waren ze het trouwens zelf bijna allemaal mee eens).
De supersprint die ik heb is iets dikker dan de standaard uitlaat maar verder weinig verschil.
Eisenmann wordt veel gebruikt, is alleen erg duur.
De Supersprint vind ik zelf super klinken, ben er zeer tevreden mee.
Veel plezier maandag.
Heb meerdere mensen gehoord die zo rond reden en dat is bepaald geen aanrader (waren ze het trouwens zelf bijna allemaal mee eens).
De supersprint die ik heb is iets dikker dan de standaard uitlaat maar verder weinig verschil.
Eisenmann wordt veel gebruikt, is alleen erg duur.
De Supersprint vind ik zelf super klinken, ben er zeer tevreden mee.
Veel plezier maandag.
- Joost
- Berichten: 1987
- Lid geworden op: 08 mar 2006, 16:15
Paar foto's van afgelopen zaterdag:
[img:750:500]http://people.freenet.de/fotos-nordschl ... G_0978.jpg[/img]
[img:800:533]http://b42.homeip.net/imprezaworld/Nbr2 ... G_1413.JPG[/img]
[img:500:375]http://www.geesixty.be/ring1506/ring15a ... 0_0317.jpg[/img]
[img:750:500]http://people.freenet.de/fotos-nordschl ... G_0978.jpg[/img]
[img:800:533]http://b42.homeip.net/imprezaworld/Nbr2 ... G_1413.JPG[/img]
[img:500:375]http://www.geesixty.be/ring1506/ring15a ... 0_0317.jpg[/img]
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Joost
- Berichten: 1987
- Lid geworden op: 08 mar 2006, 16:15
Bedankt voor de complimenten (deels voor de fotografen natuurlijk!).
@Knot, waar ben je allemaal mee bezig Knot? Volgens mij heb je stiekem al een M3 voor de deur staan, en wacht je met voorstellen totdat ie naar jou smaak helemaal af is (carbon airbox, mooi uitlaatsysteem, onderstelletje, remmetjes).
Supersprint heeft twee versies, straatversie en motorsportversie. De motorsportversie maakt net even iets meer geluid dan de straatversie (en is nog goedkoper ook). Bovendien zijn de eindstukken van Supersprint maar net iets groter dan de standaard eindstukken. Wat mij betreft een echte aandader.
@Knot, waar ben je allemaal mee bezig Knot? Volgens mij heb je stiekem al een M3 voor de deur staan, en wacht je met voorstellen totdat ie naar jou smaak helemaal af is (carbon airbox, mooi uitlaatsysteem, onderstelletje, remmetjes).
Supersprint heeft twee versies, straatversie en motorsportversie. De motorsportversie maakt net even iets meer geluid dan de straatversie (en is nog goedkoper ook). Bovendien zijn de eindstukken van Supersprint maar net iets groter dan de standaard eindstukken. Wat mij betreft een echte aandader.
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Is de motorsportversie niet te extreem dan, dat je bij wegrijden op de Nordschleife meteen aan de kant gezet wordt na de slagboom bedoel ik dan, of wanneer je een politievectratje tegenkomt je meteen aan de kant moet?
Zal eens zoeken naar filmpjes voor een indruk. Vind het wel belangrijk dat je de 2 ronde uitlaatpijpen behoudt.
Zal eens zoeken naar filmpjes voor een indruk. Vind het wel belangrijk dat je de 2 ronde uitlaatpijpen behoudt.
- Joost
- Berichten: 1987
- Lid geworden op: 08 mar 2006, 16:15
Nog nergens last van gehad, scheelt ook maar een paar Db.
Op de Ring bij lange na niet genoeg om een geluidsmeting uit te lokken.
Supersprint klinkt bij lage toeren heel beschaafd, pas als je echt toeren gaat maken breekt de hel los!
Ga je voor een GT? Die van Alex is af. Mooie auto, maar valt weinig meer aan te verbeteren denk ik, en daar moet je maar van houden. Voor het geld wel een hoop opties (kooi, onderstel, stoelen, uitlaat, velgen).
Op de Ring bij lange na niet genoeg om een geluidsmeting uit te lokken.
Supersprint klinkt bij lage toeren heel beschaafd, pas als je echt toeren gaat maken breekt de hel los!
Ga je voor een GT? Die van Alex is af. Mooie auto, maar valt weinig meer aan te verbeteren denk ik, en daar moet je maar van houden. Voor het geld wel een hoop opties (kooi, onderstel, stoelen, uitlaat, velgen).
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Je bedoelt die uit Zoetermeer? Nee, ben op zoek naar een standaard auto, geen gekke fratsen, geen kooi etc, Nordschleife rijden vind ik nogsteeds leuk met de astra en dat kost me tenminste niet zo'n ongelofelijke berg brandstof om uberhaupt heen en weer te komen.
Je bedoelt bij http://www.supersprint.com/homeuk.htm en dan bij racing parts de einddemper "043606"?
[img:300:178]http://www.supersprint.com/prodotti/043606.jpg[/img]
Zoiets zou ik nog we doen, maar heeft de rest ook zin, spruitstuk, katvervangers (gezeik met computer/sensoren?) enz?
Je bedoelt bij http://www.supersprint.com/homeuk.htm en dan bij racing parts de einddemper "043606"?
[img:300:178]http://www.supersprint.com/prodotti/043606.jpg[/img]
Zoiets zou ik nog we doen, maar heeft de rest ook zin, spruitstuk, katvervangers (gezeik met computer/sensoren?) enz?
- Joost
- Berichten: 1987
- Lid geworden op: 08 mar 2006, 16:15
Die is het inderdaad. Bij de motorsportversie zijn de eindpijpen dunwandiger dan bij de straatversie (dus meer als de standaard eindstukken)
Ik heb alleen de achterdemper en ben daar zeer tevreden mee.
Volgens de kenners scheelt het niets tot weinig, een katvervanger. Alleen nog een beetje meer herrie.
Zoals op de site zelf staat, katvervanger scheelt 2 pk! Merk je dus gewoon niet. De racekat (met kruis) schijnt wel een redelijke vermogenstoename te geven (kost alleen 1700 euro!).
Ik heb alleen de achterdemper en ben daar zeer tevreden mee.
Volgens de kenners scheelt het niets tot weinig, een katvervanger. Alleen nog een beetje meer herrie.
Zoals op de site zelf staat, katvervanger scheelt 2 pk! Merk je dus gewoon niet. De racekat (met kruis) schijnt wel een redelijke vermogenstoename te geven (kost alleen 1700 euro!).
-
- Berichten: 1303
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:02
www.sandtler.de levert ook Supersprint, is de Duitse importeur als ik het goed heb. Je zou ook bij www.dutchpowertrading.nl kunnen navragen wat Supersprint spullen kosten.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart