Gisteren eigenlijk bij VLN race moeten/willen zijn, Gerrit is 4e geworden dus ook goed resultaat weer.
Maurice Graber schreef:He! Ssst!! Ik koos voor nog een stuk autobahn in plaats van bergweggetjesGTRene schreef:Helaas hebben we zo'n 30km omgereden door een "foute" navigatie maar dat mocht de pret niet drukkenDe navigatie gelukkig ook ;]
Mex schreef:Waar blijven de actiefoto's :idea:
Super netjes Kees, maarja denk dat de regen en fijne nevel ook een positief effect kan hebben op de motor, en lange afstanden maar toch lekker doorrijden :twisted: 1 op 9.5 is wel erg netjes, maar je motor loopt ook super en denk zo te horen dat ie gewoon alles erg goed gebruikt!Flatline schreef:voor mij was het trouwens ook nog een leuke verassing dat ik met 1 tank vanaf de Ring naar huis kon rijden, zo een 420KM verderop.. gemiddeld 1: 9.5 gereden en niet bepaald rustig moet ik toegeven.
Ik moest thuis beloven om geen vrouwen mee te nemen voor een rondje ring. Bekijkt ze de video, zegt ze: En wie zit er dan bij je in de auto in het laatste ritje...Rebel schreef:[
Heb thuis nog moeten uitleggen van wie die lange blonde haren in de bijrijdersstoel waren....thx
Ik zeg Youtube met passende Tags zoals "Tietie", "Rob", "Rebel", "kappersauto", "strontbult", "slide", etc.Elmar schreef:Gelukkig bezit de bestuurder de stuurmanskunst (of is het de ESP in de auto) om de auto nog net op het asfalt te houden.
Zoals al gemeld heb ik eea op video staan, via PB kan er bij mij geboden worden op het wel of niet plaatsen van de bewuste beelden.
Daar moet ik je gelijk in geven Ilja, bij jou is dat altijd een beetje andersom moet ik daarbij dan wel gelijk zeggen...Macboy schreef:haha Rob is altijd een geweldige vent in het echt, hij valt online altijd zo tegenRico v Velzen schreef:leuk verslag, en mannen valt ie mee of niet in het echie
Kan een betrouwbare moderator deze post verwijderen? Dit soort peop hoort niet op een forum als deze, vooral niet uit de mond van een urnen-rijder!Peter Tunissen schreef:Hey, heb ik die foto niet gemaakt?
Die was bedoeld voor het onderschriften topic.
De eenzame fapper en de onbeheerde Speedster.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten