Laten het de Carrera dan maar houden op een sportwagen met GT-aspiraties... En laat dat nou de ideale wagen voor mij zijn.

Meer heb ik niet nodig; maar dat was in alle draadjes omtrent supersportwagens e.d. al duidelijk of niet...
Commercieel gezien heb je gelijk maar dan is denk ik elke sportwagen keuze een afweging met een 911Joop schreef:De 911 Carrera en Carrera S mag dan op papier wel een sportwagen zijn, maar hij wordt ook wel heel vaak aangedragen als concurrent van bijvoorbeeld de AM V8 Vantage die er wel tussenstaat; en dat is een echte GT.
Laten het de Carrera dan maar houden op een sportwagen met GT-aspiraties... En laat dat nou de ideale wagen voor mij zijn.![]()
Meer heb ik niet nodig; maar dat was in alle draadjes omtrent supersportwagens e.d. al duidelijk of niet...
Pescatore schreef:Veel plezier met lange file of vakantieritten..InjectTheVenom schreef:Alternatieve optie:
Dodge Viper GTS, opfokken tot het niet meer gezond is en hem ondertussen óók nog straatlegaal houden :twisted:
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Chaert-RS en 10 gasten