[19-9-2007] DF vrijrijden @ CPZ deel II
- wimprezawrx
-
- RVV
- Maik
80euro voor 4 uur zou een koopje zijn, dan zou je kunnen denken dat je makkelijk 50 man bijelkaar kan krijgen, maar dat blijft nu nog een beetje een gok...
Ik zal ook wel weer even posten op het speedsterforum dat dit eraan zit te komen (als het door gaat), maar dan moet ik wel weer even jullie toestemming daarvoor hebben
Ikzelf zit een beetje moeilijk die maand ivm de gezinsuitbreiding, maar als het lukt wil ik of meedoen of wil ik wel een keer vlaggen om anderen een keer een kans te geven om te vlammen 8) . Zet mijn naam maar nog niet in de lijst...
Ik zal ook wel weer even posten op het speedsterforum dat dit eraan zit te komen (als het door gaat), maar dan moet ik wel weer even jullie toestemming daarvoor hebben

Ikzelf zit een beetje moeilijk die maand ivm de gezinsuitbreiding, maar als het lukt wil ik of meedoen of wil ik wel een keer vlaggen om anderen een keer een kans te geven om te vlammen 8) . Zet mijn naam maar nog niet in de lijst...
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- InjectTheVenom
Als de bestuurlijke heren er geen bezwaar tegen hebben dan post ik dit ook op het calibra team nederland forum om de plaatsen zoveel mogelijk opgevuld te krijgen, zo ja dan heb ik wel wat beknopte informatie nodig die ik in een post neer kan zetten.Maik schreef:80euro voor 4 uur zou een koopje zijn, dan zou je kunnen denken dat je makkelijk 50 man bijelkaar kan krijgen, maar dat blijft nu nog een beetje een gok...
Ik zal ook wel weer even posten op het speedsterforum dat dit eraan zit te komen (als het door gaat), maar dan moet ik wel weer even jullie toestemming daarvoor hebben![]()
-
Damn, dat klinkt leuk maar ik pas dit keer helaas. Ik zit een beetje door mijn vrije dagen heen en met gummen zandvoort ook al in het verschiet gaat het circuit budget er ook al erg hard doorheen.
Maar het idee trekt mij enorm, dus een nieuwe seizoen, een nieuwe kans:) Al moet ik zeggen dat 4 uur nonstop blazen mischien wat teveel van het goede is.
Maar het idee trekt mij enorm, dus een nieuwe seizoen, een nieuwe kans:) Al moet ik zeggen dat 4 uur nonstop blazen mischien wat teveel van het goede is.
- Maik
Rico, je bedoelt dat ze pas mee mogen doen nadat ze zich fatsoenlijk hebben voorgesteld hier op DF in het wie is wie gedeelte 8) , lijkt mij inderdaad ook niet meer dan normaal, dan weet iedereen ook wat voor vlees ze in de kuip hebben.... Zal ook niet echt storm lopen hoor, de usual suspects van afgelopen woensdag en misschien nog 1 of 2 ofzo, en dan heb je al mazzel denk ik.
Leukste is natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen die al langer op DF zitten gewoon meedoen 8)
Leukste is natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen die al langer op DF zitten gewoon meedoen 8)
-
Dat weekend ervoor ben ik in de VS.
Als ik maandag terug kan zijn dan wil ik wel meedoen maar als ik dinsdag terug ben dan ben ik te moe om op woensdag te rijden, met name door de jet-lag en een gemiste nacht.
Ik meld me dus niet aan en mocht die dag doorgaan en ik ben vroegtijdg terug en als er nog plaats is dan doe ik alsnog graag aan mee.
Als ik maandag terug kan zijn dan wil ik wel meedoen maar als ik dinsdag terug ben dan ben ik te moe om op woensdag te rijden, met name door de jet-lag en een gemiste nacht.
Ik meld me dus niet aan en mocht die dag doorgaan en ik ben vroegtijdg terug en als er nog plaats is dan doe ik alsnog graag aan mee.
- Herman Gast
- Pescatore
Ouwe centenpikkert die je d'r benthugo schreef:Moet nog wel aardig aan de alfa beunen. Tevens vind ik 160 euro gewoon veelste duur. Daarbij vond ik de 2 uur echt perfect. Goed te betalen en prima baan tijd.
AUB de volgende DF dag gewoon weer om en nabij 80 Eu. Blijft het ook leuk en aantrekkelijk voor the one's met krappe beurs.

Als het doorgaat wil ik best een keer vlaggen oid.
- Peter Tunissen