ja de bandenspanning zal ook opnieuw ingesteld moeten worden. maar is geen probleem, ja denk ik ook maar iemand moet de eerste zijn nietRico v Velzen schreef:Ben benieuwd, heb je trouwens gelijk je auto laten tunen ? of heb je nog een tijdje rondgereden in de standaard uitvoering ?
Mijn ervaring is dat het laatste nog niet zo gek is omdat je dan goed de vermogens winst kunt waarnemen. Denk wel dat je de enige bent in NL die zo'n jonge nieuwe 330i een sportschool keurtje heeft gegeven. Hou er trouwens rekening mee dat als je de 20 inch velgen monteerd je bandenspannings systeem over de zeik kan raken. En constant een waarschuwingsmelding afgeeft.
Bmw Hamann Hm 3,2 (Update)
- rody
-
Vind de achterlichten super.... en de voorkant smoelt ook stoer.. alleen zou ik er een setje BBS onder zetten... en niet uitgevoerd hebben met 4 uitlaat pijpen en een dak spoiler.. Voor de rest stoer ding... 300+ pk.. is dikke prima natuurljk ..
Smaken verschillen he.. toch een stoer project
(wijzig) ben de booskijkers vergeten.. Heeft deze auto absoluut niet nodig.. Dus eraf halen die stickers!!
(wijzig) ben de booskijkers vergeten.. Heeft deze auto absoluut niet nodig.. Dus eraf halen die stickers!!

- rody
zijn jammergenoeg geen stickersm@rco schreef:Vind de achterlichten super.... en de voorkant smoelt ook stoer.. alleen zou ik er een setje BBS onder zetten... en niet uitgevoerd hebben met 4 uitlaat pijpen en een dak spoiler.. Voor de rest stoer ding... 300+ pk.. is dikke prima natuurljk ..

- rody
-