Dit vind ik de 10 mooiste auto's van 2007/2008
- RVV
waarom welJoop schreef:Overigens waarom staat de E92 3er coupe / E92 M3 er niet tussen en de S5 wel???

Mijn lijstje remember.. Maak gerust zelf een lijstje met de 10 auto's die jij het mooist vind

De e92 heb ik vanaf het begin geen supermooie auto gevonden, geld overigens voor alle huidige BMW's, dat wil niet zeggen dat ze me niet aanspreken. Een 135i coupe vind ik zelf mooier dan de e92 en die heb ik ook niet in mijn persoonlijke top 10 staan.
- Niels
- Auto: Prius+
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Sommige dingen moet je niet willen vernieuwen, dat kan niet meer beter...............................Niels schreef:De Alfa 8)
Gewoon schokkend wat Alfa hier neer zet. Echt een top prestatie :!: De AM is ook mooi maar het lijnenspel is al reeds bekend en aanwezig bij AM imo. Gewoon weinig vernieuwend. De R8 en de Maserati staan ook hoog op de lijst
- Niels
- Auto: Prius+
Ergens klopt dat zeker Romoromo schreef:Sommige dingen moet je niet willen vernieuwen, dat kan niet meer beter...............................Niels schreef:De Alfa 8)
Gewoon schokkend wat Alfa hier neer zet. Echt een top prestatie :!: De AM is ook mooi maar het lijnenspel is al reeds bekend en aanwezig bij AM imo. Gewoon weinig vernieuwend. De R8 en de Maserati staan ook hoog op de lijst

Kijk van een nieuwe 911 in de juiste kleur loop ik ook te kwijlen als een jonge hond in een dierenwinkel maar daar geldt hetzelfde voor als voor de AM imo. Je slaat er niet stijl van achterover als het gaat om de "vernieuwing" van het model, iets wat toch een beetje nodig is om een dergelijke titel te veroveren

- Hendrik Kinderman