
Project VW Polo 6N met middemotor en rwd.
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
- wimprezawrx
- Berichten: 885
- Lid geworden op: 24 okt 2006, 17:58
- Locatie: Rijswijk Z-H
- Stefan R
- Berichten: 2247
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 16:51
- Auto: Vakantievoertuig
- Locatie: Grote brand veel water, kleine brand weinig water
- EppeRRR
- Berichten: 248
- Lid geworden op: 08 apr 2006, 11:45
- Locatie: Nieuweroord
[img:115:86]http://thumbs.vidiac.com/66a3b12d-6fdc- ... 9d9fa0.jpg[/img]Click here to see Video
Heb de laatste beelden even in elkaar geplakt
Heb de laatste beelden even in elkaar geplakt

- Nero_Serpente
- Berichten: 821
- Lid geworden op: 28 feb 2006, 18:03
- Locatie: Honda Civic EJ9
Metertjes aangesloten..
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0171.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0172.jpg[/img]
Nieuw filtertje...
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0173.jpg[/img]
Beugeltje ter ondersteuning van het filter gemaakt.
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0174.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0175.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0176.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0177.jpg[/img]
volgende week moet ie rijden...
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0171.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0172.jpg[/img]
Nieuw filtertje...
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0173.jpg[/img]
Beugeltje ter ondersteuning van het filter gemaakt.
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0174.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0175.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0176.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0177.jpg[/img]
volgende week moet ie rijden...

- Nero_Serpente
- Berichten: 821
- Lid geworden op: 28 feb 2006, 18:03
- Locatie: Honda Civic EJ9
Update!!
Sparco Evo1 kuipstoel geplaatst. Tweede stoel volgt later. Ook op de foto's te zien een nieuw Sparco deepdish sportstuur in alcantara uitgevoerd...
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0178.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0179.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0180.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0181.jpg[/img]
Verandering van de plannen. Schakelen gebeurt nu met de voorste hendel net als een motorfiets. 1 naar voren, de rest naar achter.
Tweede hendel is voor de handrem.
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0182.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0183.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0184.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0185.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0186.jpg[/img]
Till next time!
Sparco Evo1 kuipstoel geplaatst. Tweede stoel volgt later. Ook op de foto's te zien een nieuw Sparco deepdish sportstuur in alcantara uitgevoerd...
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0178.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0179.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0180.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0181.jpg[/img]
Verandering van de plannen. Schakelen gebeurt nu met de voorste hendel net als een motorfiets. 1 naar voren, de rest naar achter.
Tweede hendel is voor de handrem.
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0182.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0183.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0184.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0185.jpg[/img]
[img:600:450]http://www.hoogeveenracingscene.nl/modu ... ng0186.jpg[/img]
Till next time!
- johnnyloco
- Berichten: 267
- Lid geworden op: 20 nov 2006, 21:06
- Locatie: vlodrop
- Nero_Serpente
- Berichten: 821
- Lid geworden op: 28 feb 2006, 18:03
- Locatie: Honda Civic EJ9
-
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 09 aug 2006, 18:55
- Locatie: omg. sittard
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
- EppeRRR
- Berichten: 248
- Lid geworden op: 08 apr 2006, 11:45
- Locatie: Nieuweroord
Jan Visser schreef:Hoezo dat dan?leonard schreef:Sorry hoor maar het nut van dit filmpje zie ik niet echt!!Ik zou wel eens een sprintje willen zien van die auto dat lijkt me gaaf maar dit heeft voor mij zoiets van 'hoe verkloot ik zo'n gaaf project'
Het is de bedoeling om met deze Polo straks drift demo's te geven.
idd, dan zal hij op rechte stukken ook haaks moeten gaan

- Scooby Leo
- Berichten: 185
- Lid geworden op: 28 nov 2006, 07:34
- Locatie: Brielle
Super mooi project. De mogelijkheden van dit soort projecten zijn eindeloos. In de autocross zijn dit soort aandrijvingen al vanzelfsprekend.
Zo rijdt er in het NK een 4x4 Swift rond met een Hayabusu.
Een vriend van mij gaat komende winter een nieuwe sprinter bouwen. Hier komt een 1500cc Hayabusa in. Ze gaan gebruik maken van een dubbele ketting omdat een enkele ketting niet sterk genoeg is.
Wat voor jullie misschien interessant is, dat ze gebruik gaan maken van een sperdifferentieel. Afgelopen seizoen hadden ze teveel problemen met het insturen in de bochten.
Ik lees in dit topic dat jullie een systeem hadden voor het pneumatisch schakelen. Kun je hier iets meer over vertellen. Ik ben daar erg benieuwd naar.
Hier nog een fotootje van de Swift 4x4
[img:456:302]http://www.autocrossfoto.nl/images/NK%2 ... 06-040.JPG[/img]
Zo rijdt er in het NK een 4x4 Swift rond met een Hayabusu.
Een vriend van mij gaat komende winter een nieuwe sprinter bouwen. Hier komt een 1500cc Hayabusa in. Ze gaan gebruik maken van een dubbele ketting omdat een enkele ketting niet sterk genoeg is.
Wat voor jullie misschien interessant is, dat ze gebruik gaan maken van een sperdifferentieel. Afgelopen seizoen hadden ze teveel problemen met het insturen in de bochten.
Ik lees in dit topic dat jullie een systeem hadden voor het pneumatisch schakelen. Kun je hier iets meer over vertellen. Ik ben daar erg benieuwd naar.
Hier nog een fotootje van de Swift 4x4
[img:456:302]http://www.autocrossfoto.nl/images/NK%2 ... 06-040.JPG[/img]