Routebeschrijving naar de King of Track meeting

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 12 jul 2007, 23:47

Elmar schreef:Willem,
Ik pik Maik om 06.15 uur op bij de carpoolplaats in Vianen. Wij rijden via Eindhoven, Maastricht. Ik ben geen treintjes rijder, dus ga ik niet nog eens afspreken bij een pomp ofzo.
Je kan op goed geluk wel bij een parkeerplaats of pomp op ons wachten en als we dan langs rijden proberen aan te haken... :wink:
Haha ok is begrepen :lol: Heb je dan ongeveer een tijd en een snelwegnummer voor als jullie langs Eindhoven gescheurd komen?

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 13 jul 2007, 02:50

Ik moet er helaas al wat eerder zijn, dus dat gaat ook niet werken. :)

Even nog ter algemene informatie voor de mensen die geen lunch willen:
Pas op, er zijn geen andere dranken ter plaatse voor de andere personen !
Dus zelf genoeg drinken meenemen svp!

Elmar

Bericht door Elmar » 14 jul 2007, 10:21

InjectTheVenom schreef:
Elmar schreef:Willem,
Ik pik Maik om 06.15 uur op bij de carpoolplaats in Vianen. Wij rijden via Eindhoven, Maastricht. Ik ben geen treintjes rijder, dus ga ik niet nog eens afspreken bij een pomp ofzo.
Je kan op goed geluk wel bij een parkeerplaats of pomp op ons wachten en als we dan langs rijden proberen aan te haken... :wink:
Haha ok is begrepen :lol: Heb je dan ongeveer een tijd en een snelwegnummer voor als jullie langs Eindhoven gescheurd komen?
Ik schat dat we rond 07.10 Eindhoven voorbij zijn. Dan volgen we de A2 richting Maastricht.

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 14 jul 2007, 15:35

Dan gok ik zo rond 07.00 op de A2 naar het zuiden toe aan het eind van parkeerplaats Aalsterhut te staan, is een paar kilometer nadat jullie zuidwaarts afgeslagen zijn van knooppunt Leenderheide.
Nikon D100 gaat mee ookal moet ik hem nog grotendeels leren gebruiken.
Tip voor de TomTom rijders: ik zie al waar het probleem mogelijk aan kan liggen, waar je net boven Burnenville rechtsaf moet stuurt hij je naar links en houd hij op terwijl je nog een stuk door zou moeten rijden.

Elmar

Bericht door Elmar » 14 jul 2007, 23:23

Willem, ik weet niet of je dit nog voor morgen vroeg leest, maar ik ga met de M3 (orod met witte strepen en in zijn kielzog een rode Opel Speedster met een lange slungel achter het stuur). Dus niet wachten tot je een Viper voor bij ziet blazen... :wink:

DDX

Bericht door DDX » 14 jul 2007, 23:48

dan ga ik proberen met mijn rode leon die 2 auto's te spotten :)

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 15 jul 2007, 20:47

Elmar schreef:Willem, ik weet niet of je dit nog voor morgen vroeg leest, maar ik ga met de M3 (orod met witte strepen en in zijn kielzog een rode Opel Speedster met een lange slungel achter het stuur). Dus niet wachten tot je een Viper voor bij ziet blazen... :wink:
Toen ik een kunstwerk van karel appel in mijn spiegels aan zag komen stormen wist ik al hoe laat het was :wink:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 15 jul 2007, 20:48

:mrgreen:

Plaats reactie