Gallardo Superleggera vs GT3 RS
-
-
Spot on: het is een te duur betaalde Audi, voor specifiek die groep bestuurders die je al aangeeftDennis Cavallino schreef:...
Handig als iemand al precies je gedachten plaatst.
Toen tijdens de Parade in Le Mans de Gallardo's voorbij kwamen riep ik naar de homofiele bestuurder: Nice Audi dude! En dat meen ik. Voor een Audi is het een erg mooie auto. ....

-
Eens met Markmarkk schreef:Rationeel op financien qua onderhoud, betrouwbaarheid, built quality, etc. -> GT3 RS
Maar eh, de Lambo is natuurlijk de veel geilere auto.
Ik doe al veel te verstandig in het leven -> Gallardo please
(of mag ik ook een F430 spider kiezen, dan die graag...)
Mark.

Liever de F430 Spider, maar Gallardo is ook zeer vet. GT3RS ook maar naast een Gallardo zou ik toch voor de italiaan gaan.
- Downforce Hans
Sorry hoor maar wat een kansloze aktie om zoiets te roepen.Aernoudt schreef:Dennis Cavallino schreef:...
Handig als iemand al precies je gedachten plaatst.
Toen tijdens de Parade in Le Mans de Gallardo's voorbij kwamen riep ik naar de homofiele bestuurder: Nice Audi dude! En dat meen ik. Voor een Audi is het een erg mooie auto. ....
Zegt heel veel over jezelf.
Een beetje nederlandse aktie dit ,als een ander iets mooiers heeft dan je zelf dan ga je maar eenn beetje lopen schreeuwen dat je het niks vind.
En de bestuurder is dan ook gewoon gelijk maar een homofiel.
Wat is het volgende wat je dadelijk doe als je buurman een mooiere auto heeft,een kras of zo.....
Wel veel lef om het te schrijven,want een hoop mensen weten nu hoe je kennelijk in elkaar steekt.
Grtz,Hanz06
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
De Gallardo, ondanks 4WD valt er zo te zien nog best dwars mee te gaan, al betwijfel ik het of ik dat zelf voor elkaar krijg 
Alleen sloop ik wel meteen dat spoilertje eraf.
Vwb het Audi verhaal: Lambo en de huidige eigenaren mogen in de handjes wrijven dat Audi voor een groot stuk deelneemt in de organisatie, is de bouwkwaliteit enorm ten goede gekomen.

Alleen sloop ik wel meteen dat spoilertje eraf.
Vwb het Audi verhaal: Lambo en de huidige eigenaren mogen in de handjes wrijven dat Audi voor een groot stuk deelneemt in de organisatie, is de bouwkwaliteit enorm ten goede gekomen.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
[img:29:15]http://www.extreme-machines.nl/forum/im ... chater.gif[/img]
- RVV
- DDX
- Topfuel
Normaal zou ik meteen zeggen de Porsche Gt3 Rs, maar sinds ik de Superleggera bij Hessing eens goed bekeken heb moet ik bekennen dat die Lambo toch wel érg speciaal is. Het interieur is een ware extase (nietwaar Macboy?). Hij is erg snel met z´n 3.9sec. En het geluid wordt naarmate je het hoort alleen maar lekkerder.
Ik ben wel van mening dat de Porsche de betere en misschien ook snellere track car zal zijn, ze hebben het bij Porsche gewoon beter voor elkaar dan welk merk ook, als je het hebt over efficiëntie m.b.t onderstellen en pk´s.
Jammer dat de F430 Challenge Stradale nog niet officiel op de markt is. De 360 Challenge Stradale is voor mij al zolang deze wagen bestaat, de meest interessante, begeerlijke, mooie, adrenaline verhogende sport wagen ooit gebouwd. (dat adrenaline gedeelte weet ik niet, nog nooit in een gereden, maar als je de filmpjes ziet en de rivieuws leest....)
Om even terug te komen op deze 2 auto´s, ik heb een munt opgegooid en het werd de Superleggera!
Ik ben wel van mening dat de Porsche de betere en misschien ook snellere track car zal zijn, ze hebben het bij Porsche gewoon beter voor elkaar dan welk merk ook, als je het hebt over efficiëntie m.b.t onderstellen en pk´s.
Jammer dat de F430 Challenge Stradale nog niet officiel op de markt is. De 360 Challenge Stradale is voor mij al zolang deze wagen bestaat, de meest interessante, begeerlijke, mooie, adrenaline verhogende sport wagen ooit gebouwd. (dat adrenaline gedeelte weet ik niet, nog nooit in een gereden, maar als je de filmpjes ziet en de rivieuws leest....)
Om even terug te komen op deze 2 auto´s, ik heb een munt opgegooid en het werd de Superleggera!
-
So true!!!TopFuel schreef: Jammer dat de F430 Challenge Stradale nog niet officiel op de markt is. De 360 Challenge Stradale is voor mij al zolang deze wagen bestaat, de meest interessante, begeerlijke, mooie, adrenaline verhogende sport wagen ooit gebouwd. (dat adrenaline gedeelte weet ik niet, nog nooit in een gereden, maar als je de filmpjes ziet en de rivieuws leest....)
Voor mij geld precies hetzelfde!
De 360CS is echt een geweldige auto, dat is echt een droomauto voor mij. Ik heb een keer naast die auto gestaan, de eigenaar liet em zien aan iemand anders.. na twintig rondjes kwijlend rondom te hebben gelopen liet de eigenaar ook even horen hoe ie klonk... WAAAAAAAAAAAT een geluid..... daar droom ik nog elke nacht van!!

De 360CS is HET gewoon!