met die mini ben ik een beetje gebonden aan dunlops SP sport ofzo.. bevalt prima maar als je geen run flats nodig heb zal ik ook voor die bridgestones gaan..
Wel voor de RE050A gaan dan ipv RE050 begreep ikDinomi schreef:Volgens mij was dat met de re-070. Heb zelf een dagje circuit gereden met de re-050 en die zijn me toch heel goed bevallen.Opa schreef:Volgens Deep [bekende bandenboer in Den Haag] is er geen band zo stug als een S03....moesten soms zelfs met 3 man prutsen om ze om je wielen te krijgen.
Twijfel nu over Falken semi's en de re-050. Waarschijnlijk neem ik de re-050 vanwege de eigenschappen op nat.
RE070 is veel stugger dan een S03. S03 is een hele fijne band, daar wil ik niks aan afdoenOpa schreef:Ben vanmiddag nog bij Deep geweest en volgens hem zijn de S03's de stugste straatbanden die ie meegemaakt heeft.Dinomi schreef: Volgens mij was dat met de re-070.
Ik heb nog nooit met een RE070 gereden, omdat ie niet in de juiste maat voor mijn Sub te krijgen zijn, maar volgens andere mensen[o.a. Deep] is de S03 toch echt stugger en ik neem aan dat die bandenboer 't toch wel zal weten?!Aernoudt schreef: RE070 is veel stugger dan een S03. S03 is een hele fijne band, daar wil ik niks aan afdoen
Yep, maar is een band die het veel minder goed doet als het frisjes en/of nat is dan een re050a. Vermoedelijk rijd je op 215/40-17 en dan is de 050a stug genoeg voor sportief gebruik en goed bruikbaar in mindere omstandigheden.Opa schreef:...
Dus de RE070 is toch stugger?
Daar heb je vanmiddag dan niet aan gedacht zeker?![]()
Maar de RE050A is dus wat minder stug?
deep r schreef:Bridgestone Re-050a RFT is stugger.![]()
Heb je het echter over een "normale" band was de s-03 absoluut een van de betere banden wat betreft sportieve rijeigenschappen.
Re-050a is een goede opvolger alleen voor de Subaru rijders weer wat minder ivm de iets zachtere wangen.
Bandkeuze is auto en persoon gebonden maar een band die er absoluut uitspringt (op haast alle auto`s) is toch de re-050a.
@Aernoudt,inderdaad de re-070 vergeten
Wel de Pilot Sport 2 van Michelin dan.Tom schreef:Bridgestone Potenza RE050a
Michelin Pilot Sport
Pirelli P Zero Nero/Corsa
Valt me een beetje tegen van je dat je aan me twijfelde....Opa schreef:Dus de RE070 is toch stugger?deep r schreef:Zie Vorige post opa
Daar heb je vanmiddag dan niet aan gedacht zeker?![]()
Maar de RE050A is dus wat minder stug?
Gebruikers op dit forum: Hielke en 2 gasten