Dit was dus ook die M3 die in de AV stond pas geleden.
Ben erg benieuwd naar je nieuwe project. Keep us posted!

Denk het niet. Want ik zou automatisch in de categorie non street terecht komen en 1:45 zie ik nog niet gebeurenMaik schreef:Gaaf Bert! 2 M3's voor de deur, dat kan niet iedereen zeggen 8)
Als je hem echt als dedicated circuitbak gaat gebruiken kan je inderdaad lekker rigoreus te werk gaan en er een Time-Attack winnaar van maken 8) 8)
Ohw, geen kenteken erop? Heb je een trailer dan? En wat ga je er allemaal nog meer voor straat-illegaals aan verbouwen dan? 8)Bert ///M3 schreef:Ja maar niet straat legaal en zonder kenteken mag toch evengoed niet?Maik schreef:Voor zo'n dagje gewoon semi's lenen van iemand... Opa heeft wel wat contacten
Puur uit nieuwsgierigheid, kun je 'm zonder kenteken wel verzekeren?Bert ///M3 schreef:Trailer huren kost 20 euro hier dus daar ga ik er geen voor kopen.
Je mag gewoon meer als je geen kenteken en APK nodig hebt, bijvoorbeeld sproei installaties mogen er uit, verlichting mag je vervangen, kachelhuis heb je niet meer nodig. Al laat ik die eerst even zitten ivm condensvoring in de winter. Maar als je een lexaan ruit zou hebben met verwarming dan kan die dus ook weg. Ook geen gezeik met emissies als je er een katvervanger op zet, spoilers die te laag zijn of uitsteken enzovoort.
Met de onderstel setup die er onder komt (alle bussen massief etc) is er toch niet meer mee op de weg te rijden, dan rij je alles naar de kloten op slechte wegen. Dus dan heeft het ook niet veel zin om er nog een kenteken op te houden.
Waar wil je zoiets voor verzekeren dan. Je bent op een circuit sowieso niet verzekerd.Mex schreef:Puur uit nieuwsgierigheid, kun je 'm zonder kenteken wel verzekeren?Bert ///M3 schreef:Trailer huren kost 20 euro hier dus daar ga ik er geen voor kopen.
Je mag gewoon meer als je geen kenteken en APK nodig hebt, bijvoorbeeld sproei installaties mogen er uit, verlichting mag je vervangen, kachelhuis heb je niet meer nodig. Al laat ik die eerst even zitten ivm condensvoring in de winter. Maar als je een lexaan ruit zou hebben met verwarming dan kan die dus ook weg. Ook geen gezeik met emissies als je er een katvervanger op zet, spoilers die te laag zijn of uitsteken enzovoort.
Met de onderstel setup die er onder komt (alle bussen massief etc) is er toch niet meer mee op de weg te rijden, dan rij je alles naar de kloten op slechte wegen. Dus dan heeft het ook niet veel zin om er nog een kenteken op te houden.
Diefstal.Bert ///M3 schreef:Waar wil je zoiets voor verzekeren dan. Je bent op een circuit sowieso niet verzekerd.Mex schreef:Puur uit nieuwsgierigheid, kun je 'm zonder kenteken wel verzekeren?Bert ///M3 schreef:Trailer huren kost 20 euro hier dus daar ga ik er geen voor kopen.
In Engeland doen ze dat al langer en destijds ben ik een keer bij mensen in Nederland geweest die hun Murcielago en 550 Maranello steeds voor een dagje verzekerden met een trackday.Bert ///M3 schreef:Waar wil je zoiets voor verzekeren dan. Je bent op een circuit sowieso niet verzekerd.
Ik heb zel al gemaild, ben er ook wel benieuwd naar.Bert ///M3 schreef:Diefstal zal wel meevallen, hij staat in zijn stalling niet bij mijn huis. En er ontbreken wat onderdelen nodig om weg te rijden
Die trackday insurance is wel handig, afhankelijk van wat de premies zijn. Alleen word mij uit de voorwaarden niet duidelijk of schade aan derden, dus het circuit zelf, ook gedekt is. Informeer wel eens tzt.