Het is natuurlijk hilarisch bedoeld!

Ik heb met veel interesse alle posts van laatste dagen gelezen en sommige dingen fascineren mij oprecht. Hoe kan het zijn dat iemand die zo blij is met zijn auto, zoveel rijplezier heeft (gehad) ineens volleig omslaan en zijn "liefde" te koop zetten. Dit om redenen die in de hoek van de gevoelens en ander subjectiviteiten te zoeken zijn...! Verbijsterend voor mij. Ik herken wel dingen die je voelt. Ik had een zeer opzichtige e46 M3 en daarmee trek je volle aandacht. Vanwege mijn werk kan ik me weinig veroorloven qua snelheidsovertredingen dus heb ik altijd rustig, welllicht M3 onwaardig, mee gereden. Wel heb ik elke kilometer plezier gehad, want de acceleratie en het bochten nemen blijft het leukste en dat kan ook redelijk goed binnen de maximum snelheid.
Dat je wordt gezocht lijkt me echt sterk.....we leven niet in Noord Korea of een bananenrepubliek. Maar het gaat om je gevoel en je gevoel is altijd waar. Niemand heeft het recht om (je) daarop te oordelen c.q. veroordelen.
Grz,
Niels
p.s. Ik heb nu een Mini Cooper S en een Ford Mondeo Ghia.....mis de M3 elke dag!!