Ik ben vorig jaar in maart naar New York geweest. Helaas voor 4 dagen, omdat ik niet zoveel tijd had, maar dat was RUIMSCHOOTS te kort !!!!
http://www.sohosted.com/maurice/nyc/index.html
Hier staan ze allemaal. Waar heb je geslapen?
Ik vind het érg grappig om te lezen dat je exact dezelfde ervaring als mij hebt gehad:
Maar new york is niet zomaar "Amerika". En meerdere mensen hebben me dit al eerder gezegd, dat New Yorkers, en de stad New York een cultuur op zichzelf is. Ik zou morgen terug willen, en liefst voor een aantal maanden. Wat een waanzinnige en heerlijke stad om te vertoeven.
Heb er zelfs over na zitten denken om een appartement in New York te gaan huren, maar dat is helaas aan de prijzige kant voor hooguit een maand of 2 per jaar
De mentaliteit van de New Yorkers is echt geweldig. Erg vriendelijk volk wat er rondwandeld. Je hoeft maar met een kaart te wapperen en als ze het idee hebben dat je de weg zoekt spreken ze je aan of ze je kunnen helpen.
Alles is er zo immens groot. Je blijft je gebouw na gebouw verbazen hoe hoog alles is. Ik heb iets speciaals met New York, een apart gevoel als ik aan de stad moet denken. Vroeg of laat ga ik er weer heen, het liefst morgen..