Dat ie eerst een goede poetsbeurt krijgt daar ben ik het wel mee eens en dat laat ik doen door een poetsbedrijf en niet door een Ali Prutser maar een gerenomeert bedrijf.
Vandaag ook nog ff een bestelling gedaan bij BMW Den Haag.
Dennis Cavallino schreef:Het is ook geen M3 pook, maar een ///M pook.
Ik heb dat in mijn auto's ook, tja ik vind het zelf ook mooier dan een logo loos pookje.
Dus ///M is een soort accessoirelijn van BMW?
In dat geval is 't wat anders dan die mensen die hun BMW 'tunen' met M3 logo's inderdaad...
De voorlip is gespoten en gaat er van de week nog ff op. De rubbers zitten er nu ook op en zijn weer lekker nieuw. Op naar 4 nieuwe Falken ZE512 banden want de oude zijn wel erg droog, versleten en maken best veel herrie.
De keuze van het niet in de carr. kleur spuiten is dat de bumperstrips ook zwart zijn en de rand waar je sideskirts kan monteren ook zwart is en dan loopt dat gewoon door en wordt dat niet ineens onderbroken door een voorlip die in carr. kleur gespoten is.
- De standaard achterlichten zitten er weer in omdat het toch net ff netter staat.
-Als het goed is komt er vandaag of morgen een pakketje binnen met satin zwarte booskijkers binnen.
-Donderdag kan ik me LUXE kentekenplaten ophalen( met dikke letters en cijfers) en dan kunnen met nieuwe kentekenplaathouders erook op.
- Wil ook me 15" BBS er weer onder hebben met een nieuw setje banden maar dan moet ik eerst ff bandjes kopen.