He Elmar
dat een paar van die poffers op de manege zoiets bedenken daar kan ik nog inkomen, maar dat jij dat dan ook nog denkt dat te moeten beamen daar ben ik dan wel heel erg teleurgesteld over. Zeker als je zelf kinderen hebt dan ben je er juist extra op gebrand dat als je iets op iemand zou kunnen raken dan geef je helemaal geen gas. Pas als de situatie het echt toelaat, dus als er geen voetgangers, fietsers, driewielers, scooters en noem al het andere maar op meer in de buurt zijn dan ga je pas op het gas. Als jij of ik midden in de polder een keer flink het gas intrapt en iemand hoort dat op 300 meter afstand dan zitten ze er zelfs over te zeiken, terwijl je niets of niemand kan raken.
Over hypocriet gesproken.
Omdat mijn rijstijl zo gevaarlijk is heb ik op die
1.600.040 km ook al
0 ongelukken veroorzaakt en dus nooit iets of iemand geraakt. Ondertussen rij ik al weer
32 jaar auto.
Daarom ook heb ik op al mijn auto's
90 % noclaim omdat ik altijd zoveel schade rij natuurlijk :!:
Mischien vind je deze reactie wat heftig maar dat komt omdat ik altijd wordt veroordeeld door een aardig happie debielen om me heen, terwijl het juist
die prutsers zijn die jou voor je poten rijden. Of zoals ik in mijn vorige post al heb voorgeschoteld wat je al niet meer op de weg hebt zitten.
Jou eigen zwager ( ook al is hij formeel je zwager dan wel niet ) reed onlangs op het erf van de manege achteruit en reed bijna zijn eigen zoontje plat. Hij reed een meter of tien achteruit en toen hij naast zich keek om daarna vooruit weg te rijden zat zijn zoontje van 3 jaar naast zijn auto. Hij is zich helemaal kapot geschrokken en vraagd vervolgens de dag erna of
ik in het vervolg niet zo hard langs de manege wil rijden.
Je mocht willen dat alle mensen zo oplettend zijn als ik heb ik hem gezegd. :!: :!: :!: Als ik gas geef bij de manege dan rij ik van de manege af en er niet naar toe. Soms om de boel op te naaien ( en sommige mannen vinden het net als ik ook leuk ) geef ik wel eens vol gas als ik daar vertrek. Dat is
puur voor de fun en volstrekt ongevaarlijk en maar op een stukje van 250 meter.
Denk nou niet dat ik in de veronderstelling ben dat ik nooit een ongeval kan veroorzaken, maar ik doe er in ieder geval alles aan om dat te voorkomen. Als ik rij dan doe ik dat voor de volle 100 % en ben me er dagelijks van bewust dat je eigenlijk blij moet zijn als je 's avonds weer heelhuids thuis komt.
Want alle andere automobilisten zie ik als saboteurs die allemaal proberen om mij van de weg af te krijgen
Trouwens ik ben al 11 keer in elkaar geramd door van alles en nog wat. Zelfs heb ik 3 keer een frontale aanrijding gehad, waarbij 2 x total loss.
Dus als je zelf al diverse keren "slachtoffer"bent geweest dan ga je ook zo denken.
Vriendelijke groet
Corvette
Elmar
"no hard feelings" maar als je het serieus bedoelt van dat berichtje dan ben ik teleurgesteld. Want jij moet toch ook zat commentaar hebben als mensen dat geluid alleen al horen. Ik vind dat kicken en jij ook waarschijnlijk. Mensen die zo met autosport bezig zijn zoals jij en ik en nog een behoorlijk aantal mensen op dit forum zouden we toch op zijn minst elkaar moeten kunnen vertrouwen. Zelf vertrouw ik jou voor 100%. Ik laat zelfs mijn eigen dochter met je mee crossen met snelheden van dik 300 km / uur, dus dat getuigd toch wel van vertrouwen dacht ik zo.
Nou ja .... fijna avond nog en ik zie je binnenkort

Ik heb je striping ( auto ) nog geeneens in het echt gezien.