@Michel, nogmaals...je M3 is écht een van de lekkerste E30's!
(Trouwens, vandaag eindelijk de 100k kms gehaald zie ik

Joep
High-speed oval PapenburgGTRene schreef:ja Simone en Youri records zijn er om gebroken te worden, maar die 330km/u zal nog wel ff duren denk ik![]()
Leuk om jullie daar te zien, 2 verschillende maar zeker leuke meiden, tot het volgende evenement.
Aan anderen die ook mee wilden in de Hartge , sorry dat ik niet zo happig daarop was, was al behoorlijk moe, heb natuurlijk wel een paar runs gemaakt met mensen maar telkens tegen de 300 of er iets over kost best energie want was best druk soms, en de wegen niet altijd supervlak...
Misschien de volgende keer een nog beter langer en vlakker en rustiger recht stuk ergens zoeken? maarja waar...
Ja k zat gewoon met een klote gevoel,waarom weet ik eigenlijk niet...DDX schreef:'t was toch meer kwestie van lastig langs de controlepost komen zonder papiertje ?Marc RS4 schreef:K durfde zelf geen risico's te nemen met die politie in de buurt,dat was wel jammer.
Had je wat te verbergenMarc RS4 schreef:Ja k zat gewoon met een klote gevoel,waarom weet ik eigenlijk niet...DDX schreef:'t was toch meer kwestie van lastig langs de controlepost komen zonder papiertje ?Marc RS4 schreef:K durfde zelf geen risico's te nemen met die politie in de buurt,dat was wel jammer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten