Populaire verkeersapp Flitsmeister plotseling offline: ‘We zetten er een punt achter’

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Martijn_bmw

Re: Populaire verkeersapp Flitsmeister plotseling offline: ‘We zetten er een punt achter’

Bericht door Martijn_bmw » 04 feb 2026, 20:03

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
JP schreef: 04 feb 2026, 18:36 Ik heb liever een Waze, waar ik kan zien wat er aan komt en de geluidsmeldingen uit, dan zo'n oplichtende adhd hockeypuck op je dash die knippert en uit het niks tegen je begint te praten om je te corrigeren als eigenlijk niks aan de hand is. Die heb ik gehad....

zat altijd op de bijrijdersstoel :whistle:

tomgtr

Re: Populaire verkeersapp Flitsmeister plotseling offline: ‘We zetten er een punt achter’

Bericht door tomgtr » 04 feb 2026, 20:10

sitechris schreef: 04 feb 2026, 19:29 Gewoon lekker Waze gebruiken en de marketingboys van FM negeren.
Ik gebruik ook steeds meer waze. Maar betaal toltunnel hier in buurt nog met FM. Kan ook op andere manier. Misschien die maar kiezen en dat dure FM premium droppen.

JP

Bericht door JP » 04 mar 2026, 14:17

Plaats reactie