GTRene's levensverhaal op wielen

Dit is ons algemene autoforum.
GTRene

Bericht door GTRene » 12 apr 2007, 16:59

Sander Spoolder schreef:
GTRene schreef:
Sander Spoolder schreef:Mij hoor je in ieder geval nooit meer zeggen dat Nissan Sunny's saai zijn 8)
Heb je toevallig zelf ook zo'n ding gehad? :lol: heerlijk als je ze tunede tot bijna 300pk en verlagen en dikke wielen dan had je echt een winner destijds...toen haalde ik nog de snelste tijd op de 200 meter op zo'n kleine baan ergens in het zuiden Baarlo ?? met een japans autofestival...met dezelfde presentator die ze nog steeds hebben.
Nissan Sunny GTI-R 4wd daar verraste je heel wat mensen mee :wink:
René,

Mijn neef heeft een keer zo'n ding gehad, mán wat ging dat hard. maar geef toe, je was je leven niet zeker in zo'n ding 8)
Tot aan de limiet no problem, maar daarover euhm ja dan kon die goed bijten :twisted: op dat soort momenten was mazzel en een beetje extra draairuimte wel fijn :lol: maar denk dat hetzelfde gold voor veel korte 4wd cars, enorm sterk en goede roadholding maar over de grens of bij gekke capriolen dan had je je hand vol.

RVV

Bericht door RVV » 12 apr 2007, 17:01

Geluukig zijn er ook nog mensen met net zo'n beroerd handschrift als ik :wink:

Christoph

Bericht door Christoph » 12 apr 2007, 17:21

Bij mij noemen ze het vaak Braille voor experts, dus dit valt nog mee. Prima te lezen :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 12 apr 2007, 17:36

Mijn vriendinnen en exen noemden het vaak een kinderhandschrift (ach soms ben ik ook nog net en kind haha)van lagere school kwaliteit, als ik haast heb met schrijven en geen zin aan opschrijven kan ik het soms zelf bijna niet meer lezen :lol:
achja altijd nog duidelijker als die handschriften van de doktoren dat kan ik zelfs bijna niet lezen of niet alles :wink:

Remy

Bericht door Remy » 12 apr 2007, 18:21

Het is ook een lagere school handschrift. Tenminste zo heb ik het ooit geleerd. Doe es alle foto's van die gele Z3M in een post. Heb dat ding wel eens door Almelo zien rijden.

Joop

Bericht door Joop » 12 apr 2007, 18:43

Tom schreef:
k33z schreef:Een lijstje neerzetten kunnen we allemaal, graag een vergelijk van al deze auto's t.o.v. elkaar ;)
Juist
Wel een geweldige lijst trouwens, ik lag echt in een deuk :D
Geweldig lijstje; gaat het echt alle kanten op, weet nu ook al waarom...

Voorliefde voor RWD auto's zit er geloof ik wel in of heb ik dat verkeerd?

GTRene

Bericht door GTRene » 12 apr 2007, 19:12

Ja RWD is mijn voorliefde dat zeker, FWD kan best goed werken hoor, maar je merkt het toch in het stuurgedrag al moet ik zeggen in de huidige nwe auto's hebben ze dat goed onder controle.
4wd is "safe" veel grip en makkelijk stampen zeg maar, maar voel dat wel in het stuurgedrag of als je een donut zou willen doen, dat doe je dan niet snel dan moet je hem echt op z'n donder geven zeg maar..

Nee, RWD geef me dat maar, een mooie test was destijds bv een Porsche 911 van het type 964 ik kon een mooie 4wd kopen dus ik rijden, bah wat voelde dat lomp en zwaar en sloom zeg maar tegenover dezelfde gemotoriseerde 2wd versie daarvan, dat voelde veel meer sportief en lichtvoetiger en "more smile per mile" gevoel...dus dat werd het toen, en ach toen kwam ik ook nog 1 tegen met een 3.8RS motor erin en 305pk in Nachtblauw en die heb ik maar gekocht :lol:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 12 apr 2007, 19:22

Indrukkwekkende lijst!

Enne je kan zo dokter worden het handschrift heb je al ;)

Pescatore

Bericht door Pescatore » 12 apr 2007, 21:38

GTRene schreef:Mijn vriendinnen en exen noemden het vaak een kinderhandschrift..
Misschien een extra topic maken over jouw vriendinnen en exen? :lol:
Ben benieuwd of je dan ook zo'n lijstje hebt bijgehouden :P

OT: mooi lijstje, veel ervaring met verschillend blik zorgt wel voor een breed referentiekader. Maar na de Hartge, wat zal indrukwekkender zijn? :roll:

Joop

Bericht door Joop » 12 apr 2007, 22:09

Pescatore schreef:...OT: mooi lijstje, veel ervaring met verschillend blik zorgt wel voor een breed referentiekader. Maar na de Hartge, wat zal indrukwekkender zijn? :roll:
Ik denk een Hartge Z4 H50 8) :
http://www.youtube.com/watch?v=j2XLrNnPmA0

GTRene

Bericht door GTRene » 12 apr 2007, 23:02

De Hartge Z4 H50 is wel aardig maar niet sneller en een beetje te modern qua styling en dat vind ik snel vervelen...daarbij ben ik niet echt een cabrio man en rijden er teveel Z4 cabrio's rond..niks speciaals aan, alleen het geluid en de wolf in een niuewe jas, het geluid hebben ze wel mooi gedaan met opname..verders bijna hetzelfde als die van mij.

Nee mijn ogen staan over een paar jaar gericht op een Wiesmann GT met rond de 450pk die vind ik mooi, elegant, klassiek, tijdloos, en begerenswaardig en dagelijks inzet baar als je dat zou willen. :lol:

trouwens ik hou de nieuwe duitse Artega GT ook in de gaten, en wil ik ook eens in het echt zien...

Wim te Riet
Auto: Saab 9-3

Bericht door Wim te Riet » 12 apr 2007, 23:04

GTRene schreef:Nee mijn ogen staan over een paar jaar gericht op een Wiesmann GT met rond de 450pk die vind ik mooi, elegant, klassiek, tijdloos, en begerenswaardig en dagelijks inzet baar als je dat zou willen. :lol:
Je krijgt vandaag of morgen nog een mailtje, ik heb Wiesmann vandaag gebeld ;)

Sander S.

Bericht door Sander S. » 12 apr 2007, 23:05

René, volgens mij ben jij een aardige kerel 8)

Wiesmann GT staat ook aan de top van mijn wish-list.
Als het ook maar enigzins een keer kan, staat ie er.

Wim te Riet
Auto: Saab 9-3

Bericht door Wim te Riet » 12 apr 2007, 23:16

Wiesmann GT in matzwart lijkt me wel wat. Als model is 't in elk geval fantastisch...

GTRene

Bericht door GTRene » 12 apr 2007, 23:18

Sander Spoolder schreef:René, volgens mij ben jij een aardige kerel 8)

Wiesmann GT staat ook aan de top van mijn wish-list.
Als het ook maar enigzins een keer kan, staat ie er.
Brothers in arms :lol:
Ja, ik heb mijn autohart echt aan zo'n Wiesmann GT verpand ben er al een paar keer geweest en nog steeds hetzelfde, dus das een echte die niet snel verveeld denk ik, maar nog een beetje te duur helaas...

@Wim, lijkt me gaaf Wim I'm all ears :lol: I'm in 8) kan mijn Hartge z'n broeders V8 verwelkomen :wink: ik ben nu nog hun grote broer met 5.0 ipv de 4.8 van wiesmann :lol: ze zullen blij zijn haha

Kijk hier sta ik er al naast tijdens een open day daar, maar over een paar jaar scheur ik er in rond :lol: hoop ik :roll:

[IMG:839:688]http://img132.imageshack.us/img132/9485 ... 0195xr.jpg[/img]

[img:1600:1200]http://img411.imageshack.us/img411/1821/dsc058060hg.jpg[/img]

Joop

Bericht door Joop » 13 apr 2007, 08:13

GTRene schreef:De Hartge Z4 H50 is wel aardig maar niet sneller en een beetje te modern qua styling en dat vind ik snel vervelen...daarbij ben ik niet echt een cabrio man en rijden er teveel Z4 cabrio's rond..niks speciaals aan, alleen het geluid en de wolf in een niuewe jas, het geluid hebben ze wel mooi gedaan met opname..verders bijna hetzelfde als die van mij.

Nee mijn ogen staan over een paar jaar gericht op een Wiesmann GT met rond de 450pk die vind ik mooi, elegant, klassiek, tijdloos, en begerenswaardig en dagelijks inzet baar als je dat zou willen. :lol:

trouwens ik hou de nieuwe duitse Artega GT ook in de gaten, en wil ik ook eens in het echt zien...
Je hebt zekers gelijk, was een grapje... Die Wiesmann zal ik ook zeker boven een Z4 verkiezen. Echt top die auto's.
Wiesmann zit toch net over de grens bij Enschede of niet??

GTRene

Bericht door GTRene » 13 apr 2007, 09:36

Inderdaad Wiesmann zit in Dülmen niet ver over de grens van Enschede, denk zo'n 70km ofzo...zie hier een ongeveer route...

http://m1.viamichelin.com/mapsgene/dm/Y ... btqob9Cbca

Dus mooi bereikbaar en leuk om eens rond te snuffelen :lol: zijn ook leuke mensen daar, maar de nwe fabriekshal hebik nog niet gezien, neem aan dat die daar ook ergens staat? @Wim ter Riet, weet jij of die nwe hal bij de oude ergens staat? of moeten we een andere route nemen?

Daniel

Bericht door Daniel » 13 apr 2007, 10:33

Die lijst is echt hilarisch...een Sub Impreza 555 kopen, er achter komen dat ie geen airco heeft en een Opel Astra later toch maar weer eentje met airco :D

GTRene

Bericht door GTRene » 13 apr 2007, 10:48

lol...dat is dan weer een inruiler :lol: vandaar die gekke sprongen die ik maak, ik koop inprincipe alleen echt sportieve auto's maar ruil in om een goede prijs te krijgen en de inruiler vaak ook weer met winst of gelijk geld te verkopen zo krijg ik toch de volle mep en kan ik mijn hobby onderhouden, tis alleen wel een gedoe soms met verzekeringen, die wouden in het verleden nog wel eens moeilijk doen terwijl ik nooit schade heb gereden, ja toen ik 19 of 20 was en niet echt mijn schuld, maarja...

Tom

Bericht door Tom » 13 apr 2007, 10:53

Maar ben je zo'n handelaar dan dat je er steeds weer goede prijzen voor kunt krijgen? Is mij nog nooit gelukt, een auto met weinig verliezen verkopen :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 13 apr 2007, 11:08

Tom schreef:Maar ben je zo'n handelaar dan dat je er steeds weer goede prijzen voor kunt krijgen? Is mij nog nooit gelukt, een auto met weinig verliezen verkopen :lol:
Ben natuurlijk geen handelaar, maar ga wel ongeveer zo te werk omdat ik het met weinig moet doen(koop dus niet de kleur die ik het liefst wil als een andere kleur je een paar duizend bespaard) en geen grote offers kan dragen zeg maar...en van die meer dan 100 auto's heb ik netto dus inclu al de onderdelen en beurten enzo slechts op een stuk of 5 auto's wat verloren, de rest kiet gespeeld en of winst! als je adnrekent dat normaal de mensen geld verliezen aan afschrijving en snel verkopen...dus ik heb een paar 100.000,- bespaard in al die jaren en zodoende kunnen doen en gekomen waar ik nu ben, en met wat mazzels van huizen verkopen dit is mij derde huis...en ach donaties van lieve zussen :lol: zo kan ik aardig wat doen met weinig(dure etentjes enzo doe ik ook niet of dure kleding e.d. doe maar gewoon dan doe ik al gek genoeg :oops: :lol: )

Tom

Bericht door Tom » 13 apr 2007, 11:23

Ik snap dat je geen handelaar bent, maar het moet wel een beetje in je zitten om steeds kiet te spelen of winst te maken. Zeker met auto's is dat wel knap, en ook nog als particulier zijnde. Wel knap/leuk om te horen dat het ook anders kan.
Kun je mijn auto niet verkopen? ;)

GTRene

Bericht door GTRene » 13 apr 2007, 11:32

Het kan inderdaad anders, een beetje tijd investeren aar de markt en boven en onderwaarde, dan kopen van iemand die geld nodig heeft in contanten meestal en dan weet je van, ik heb de car voor een goede prijs en als ik niet teveel pech krijg dan krijg ik in elk geval hetzelfde geld weer terug of met geluk en een mooie advertentie aan liefhebbers gericht, zelfs een goede plus prijs en zo gaat dat al die tijd erg goed...en altijd dure auto's all risk verzekeren zo kun e met je geld spelen ipv op de bank zetten...ads saai en ik smile als ik rijd en das ontspanning :lol: alhoewel dat minder wordt in NL...maarja

Gino

Bericht door Gino » 13 apr 2007, 17:10

Zeer indrukwekkende lijst :shock: Staan een groot aantal super leuke auto's tussen, dat is duidelijk ;)

Hier heb je het lijstje in excel formaat ;)
->KLIK<-

GTRene

Bericht door GTRene » 13 apr 2007, 17:52

Thx Gino maar kan ik niet eens openen op mijn nwe pc :? ik heb geen Exel lol...moet me allemaal niet te moeilijk of ingewikkeld worden loopt mijn harde schijf in mijn kop vast :lol:
Maar toch bedankt, heb het wel op mijn pc opgeslagen.

Plaats reactie