Komt Elmar ook weer langs met dat rode kanon van hem

En Arnout met de R334. Neem aan dat die de sprint nu wat beter aflegt, heb laatst even meegereden in dat ding, goeie dag zeg

Ik hoop het ook voor hem. Zo'n afgang kan hij zich geen 2e keer permiterenpartyondude schreef:Komt Elmar ook weer langs met dat rode kanon van hem![]()
En Arnout met de R334. Neem aan dat die de sprint nu wat beter aflegt, heb laatst even meegereden in dat ding, goeie dag zegEen slordige 650 pk naar 't schijnt
Welkom op Driving fun, indrukwekkend autogebeuren. Erg leuk dat je Driving-fun als forum hebt toegevoegd aan Car maniacs.nlJeffer schreef:Hallo,
Niet zo lang geleden heb ik dit forum gevonden. Moet zeggen dat een een leuke communitie is.
Ik ben Jeffry Sol en ben een behoorlijk audi-nutcase![]()
Als fun-auto heb ik een audi coupe S2 uit '90 met 530 pk 650 NM (staat deze week btw een artikel over in de autoweek) en als dagelijks vervoer cruise ik met een A3 tdi (lekker zuinig). Mensen die de sprints in NL volgen kennen de zwarte coupé vast en zeker.
Verder ben ik redacteur bij www.carmaniacs.nl Dat is een nieuw online magazine en onderdeel van www.motormaniacs.nl
Motormaniacs is een toonaangevend online motormagazine in nederland.
Op dit moment ben ik bezig een Sport Quattro replica te bouwen. Deze auto zal het hart van de S2 krijgen en zal nog wat modificaties ondergaan om het vermogen nog verder op te drijven.
Op mijn site staat alles beschreven over de auto's en prestaties etc etc....
www.highoctane.nl
Enjoy en de groeten,
Jeffry
De theoretische snelheid is ruim 330km/h. Dit voornamelijk door de diesel overbrenging. De bak komt uit een USA S4 biturbo en EU A6 2,5 TDI. De 6e versnelling is daarom erg lang. Ik heb de handoek in de ring gegooid bij 310 (gps)Erik-Jan schreef:Wat een ding!
Mooie aanpassingen heb je gedaan, 530pk![]()
Wat is de topsnelheid in deze setting?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten