Hopelijk vind je snel een kopert voor je A3 Knot
Nou de keuring van de X5 komt ook boven de 3,5 k uit hoor
Ik mocht vandaag even bukken bij Skoda in 's-Hertogenbosch. Die presteren het om aan mijn Superb te sleutelen voor €183,46 p/u, in de btw. Ga wel daily'en met de M3, daar kost een uurtje aan werken de helft...
Is dat het uurtarief tegenwoordig bij Skoda? Kolere.Bram schreef: 30 jun 2025, 21:45
Ik mocht vandaag even bukken bij Skoda in 's-Hertogenbosch. Die presteren het om aan mijn Superb te sleutelen voor €183,46 p/u, in de btw. Ga wel daily'en met de M3, daar kost een uurtje aan werken de helft...
Blijkbaar. Ik vind het echt van de ratten besnuffeld.EvdP schreef: 01 jul 2025, 11:27Is dat het uurtarief tegenwoordig bij Skoda? Kolere.Bram schreef: 30 jun 2025, 21:45
Net even nagevraagd maar het klopt echt.EvdP schreef: 01 jul 2025, 11:27Is dat het uurtarief tegenwoordig bij Skoda? Kolere.Bram schreef: 30 jun 2025, 21:45
En dan nog mag je 4mnd wachten eer je een keertje mag langskomen voor OH of reparatie... Onze Cupra Born (moet onderhouden worden bij Skoda) airco stuk voor de tweede zomer op rij. Maand geleden bij de eerste warme dagen geconstateerd, bellen: ja meneer we kunnen u helpen in september...Bram schreef: 01 jul 2025, 12:38Net even nagevraagd maar het klopt echt.EvdP schreef: 01 jul 2025, 11:27Is dat het uurtarief tegenwoordig bij Skoda? Kolere.Bram schreef: 30 jun 2025, 21:45
Ik mocht vandaag even bukken bij Skoda in 's-Hertogenbosch. Die presteren het om aan mijn Superb te sleutelen voor €183,46 p/u, in de btw. Ga wel daily'en met de M3, daar kost een uurtje aan werken de helft...![]()
Deze grote beurt heb ik begin mei gepland, acht weken wachten. Dat is blijkbaar normaalMartijn_bmw schreef: 01 jul 2025, 13:45En dan nog mag je 4mnd wachten eer je een keertje mag langskomen voor OH of reparatie... Onze Cupra Born (moet onderhouden worden bij Skoda) airco stuk voor de tweede zomer op rij. Maand geleden bij de eerste warme dagen geconstateerd, bellen: ja meneer we kunnen u helpen in september...![]()
Gebruikers op dit forum: RJK en 15 gasten