Pagina 2 van 2
Geplaatst: 10 jul 2007, 22:21
door Dennis Cavallino
Heej Peter, je hebt het forum gevonden. Leuk en welkom!
Geplaatst: 15 jul 2007, 19:28
door Peter van Griensven
Hoi Dennis, inderdaad Forum gevonden. Heb vorige week info betr. een compressor van Procharger® binnen gekregen. Ga daar in de vakantie eens serieus over nadenken. Groetjes, en een fijne zomervakantie gewenst voorzover van toepassing, Peter.
Geplaatst: 15 jul 2007, 22:25
door Dennis Cavallino
Dank je, jij ook. Ben benieuwd of je hem ook gaat 'chargen', het is het wel waard.

Geplaatst: 20 feb 2008, 09:59
door Dennis Cavallino
Het Fast GTO filmpje is inmiddels ruim 75.000 keer bekeken, 2 keer zoveel als de tegenhanger van de film van Wilders:
http://www.nu.nl/news/1442781/54/Tegenf ... eo%29.html
Er zijn tv programma's met minder kijkcijfers.

8)
Ik heb de link maar op 2 fora geplaatst geloof ik. De Amerikanen zullen 'm zelf wel massaal gevonden hebben? Ik krijg veel positieve mailtjes van mensen over de auto en de muziek. Dus dat stimuleert om vaker filmpjes te gaan maken. Binnenkort volgt de Fast Z06 film, Fast GTO en ik moeten nog even afspreken om die te maken.
Geplaatst: 20 feb 2008, 11:44
door Downforce Hans
Ik lig nog wakker van die wagen........
For info ask Gregg......

Geplaatst: 20 feb 2008, 13:51
door Dennis Cavallino
Verloren Hans?

Geplaatst: 20 feb 2008, 14:35
door Downforce Hans
Dennis Cavallino schreef:Verloren Hans?

Nee , volgens gregg is de z ook sneller.
Maar Gregg heeft een nieuwe koppelings plaat in de auto gezet die het vermogen wel aan kan.
1 of ander high tech ding plus vliegwiel wat ook nog eens de helft weegt.
Daar heb ik hem bij geholpen en dat koste me mijn komplete weekend want daar zijn we zaterdag van 1100 tot 20,00 en zondag van 1300 tot 2000 uur mee bezig geweest.
Het zat een "beetje"tegen.
Een bak die 90 kg weegt onder de auto in de splines te peuteren valt niet mee.
Er zat een heel vervelende rand aan de onderkant waardoor we hem slecht op konden krikken en hij steeds van de krik dreigde te vallen.
Dus ik heb veel gto gezien en dan vooral de onderkant.
Gelukkig binnenkort een brug in mijn garage dan wordt het allemaal een stuk gemakkelijker.
Belangrijkste is dat de auto het weer super doet en dat er weer een df-er geholpen is.
Grtz,Hanz06

Geplaatst: 20 feb 2008, 14:38
door RVV
en dat er weer een df-er geholpen is.
Hoe zat het nou ook al weer, jij was toch de uroloog ?

Geplaatst: 20 feb 2008, 18:36
door Downforce Hans
Rico v Velzen schreef:en dat er weer een df-er geholpen is.
Hoe zat het nou ook al weer, jij was toch de uroloog ?

Zo, er mankeert niks aan jou geheugen,zeikerd 8)

Re: Pontiac GTO
Geplaatst: 21 feb 2008, 00:23
door Tristan
Peter van Griensven schreef:De Vauxhall is in principe een HSV Coupé. HSV staat voor Holden Special Vehicles. Die gele Holden is geen Holden, maar een wat oudere HSV GTS. Deze had, net als de HSV GTO, een 5,7 ltr. ls1 V8. De afgebeelde Vauxhall heeft de door de Amerikanen gewenste Hood-Scoops op de motorkap, en waarschijnlijk ook de 6,0 ltr. ls2 V8. De HSV's hebben een betere wegligging dan de Pontiac's. De HSV's waren zelfs te bestellen met Onlins schokbrekers; deze zijn op afstand te verstellen. Er zijn zelfs een paar Vauxhalls geleverd met een compressor. Kijk maar eens bij
www.streetfire.net . Zoek bij video's maar onder VXR 500. Daar wil je niet mee rijden onder de huidige regenachtige omstandigheden. Groetjes, Peter.
Hey Peter.
Zit op dit moment in Perth, Australie.
Je hebt hier 2 soorten Monaro's, de 'gewone' Holden Monaro CV8 (met 5,7 LS1), en de HSV GTO (6.0 LS2). Verder heb je ook nog de HSV Coupe 4, met een 6.0 LS2, AWD en bodykit. Deze is maar in beperkte oplagen gemaakt. Verder hebben de GTO's uit 2004 285kW (te herkennen aan 2 uitlaten) en de latere 2005 en 2006 modellen met 297kW (te herkennen aan 4 uitlaten).