He mannuh,
Flatline..........al weer een paar dagen ouder.......al naar de 50 ( in Januari )
Ik heb het er met mijn auto over gehad en die dacht dat ik 24 was, dus ik zeg lekker niks. Hij merkt er toch niets van wie er gas geeft.
Hugo.....we zouden jou toch nooit zomaar verhaaltjes vertellen jongen.......we gaan naar Geiger in munchen om een paar kleine dingen te laten uitvoeren. Met name de software aanpassen. Dat doen ze bij hun zelf en de meuk rondom de airbox en filters e.d. wordt vooraf al hier in Nederland bij mijn dealer gemonteerd. De onderdelen komen een dezer dagen binnen.
Joop.......al mijn auto's zijn zwart. Zelfs mijn paardentrailer is zwart. Mijn favoriete kleur is lavazwart ( diep zwart ).Dat is eigenlijk pas een jaar of 12 zo. Daarvoor had ik ook wel kleuren, maar meestal donkere kleuren, zoals antraciet e.d. Bij die Z06 zijn ook zwarte achterlichten mogelijk en dat staat ook heel cool.
Patrick....die verkoper had er gisteren ineens 10.000 minder voor over

:

:

: Hij zei dat ie er zo afgeragd uitzag. Snap er niks van
Ha die Elmar.........ben de hele dag thuis geweest.....ben ik koud de deur uit en wie komt er dan.........juist.....Elmar. Had ff gebeld man. :!: We zijn laat vertrokken naar de RAI en kwamen pas om 20.00 uur binnen. Is veel te kort.......2 uurtjes.
Ik ga nog een keer overdag...morgen of overmorgen. Ik heb zeker wel meer als de helft gemist.
Bel me ff als je tijd hebt dan wacht ik op je.
Hans..........ga je mee naar Duitsland dan.......naar de Geiger boys. Ik schat zo'n beetje in over een week. Ik ga er dan wel een dag ervoor al naar toe, zodat ze er 's morgens direkt aan kunnen beginnen. Mijn dealer verzorgt de afspraak.
Vr. Gr.
Corvette