Geen kenner hier dus maar even de vraag: is dit een 4 of 6 cilinder...?

Het is de open versie van een GT4.SlowCo schreef: 07 mar 2025, 15:01 Gefeliciteerd, wat een schitterende wagen voor veel![]()
Geen kenner hier dus maar even de vraag: is dit een 4 of 6 cilinder...?![]()
720s is ook wel serieus... Zelfde segment zie ik.Tom schreef: 07 mar 2025, 11:58 Ik heb de prijzen wel in de gaten gehouden. De 458 kan wel een future classic worden, zo zonder de turbo's. Een tijdje terug ook een rondleiding gehad bij Forza Service in Oss, mooi bedrijf. Onderhoud lijkt te doen als het niet te oud (want moeilijk te onderhouden en onderdelen kan lastig zijn) en niet te nieuw (bij vage elektronicaproblemen ben je aan de beurt, zeker bij de hybrides) is.
Gereden in 1 zonder de carbon kuipstoelen dan lijkt mij?Tom schreef: 07 mar 2025, 09:50 De Ferrari is echt een schoonheid om in de bergen te zien. Die V8 klinkt fantastisch. Mijn hart gaat daar sneller van kloppenToch zijn er ook wat minpunten komende uit de GT3: het interieur is wel gedateerd. En de zitpositie viel tegen, je zit behoorlijk hoog. Geweldige auto maar de Ferrari-droom is wellicht voor later.
Dat klopt.