Wrap
- Estoque
Re: Wrap
Ik zou doorbijten.
Wrap oogt in mijn ogen, ook de duurdere Avery & 3M reeksen, gewoon eigenlijk altijd goedkoop.
Het gemis aan diepte is de grootste weggever, dat het geen verf is.
Het is indrukwekkend werk en nog indrukwekkender materiaal.
Als je geen "verf" nastreeft met de wrap, vind ik het wel wat hebben. Dus livery's of accent-wijzigingen als ontchromen of zwarte accenten aanbrengen op spiegels/spoilers, hoeft niet direct goedkoop te ogen.
Goede folies kunnen overigens gewoon tegen wasstraten hoor. Dat is zo'n ouderwets fabeltje. Je hebt alleen kans dat het bij een imperfectie los kan komen door de hoge druk reinigers en dat op harde kleuren zoals wit en geel, je eerder slijtage & lekkage-sporen ziet.
"swirls" kunnen in de hogere kwaliteitsfolies eenvoudig met wat hitte worden weggewerkt.
Wrap oogt in mijn ogen, ook de duurdere Avery & 3M reeksen, gewoon eigenlijk altijd goedkoop.
Het gemis aan diepte is de grootste weggever, dat het geen verf is.
Het is indrukwekkend werk en nog indrukwekkender materiaal.
Als je geen "verf" nastreeft met de wrap, vind ik het wel wat hebben. Dus livery's of accent-wijzigingen als ontchromen of zwarte accenten aanbrengen op spiegels/spoilers, hoeft niet direct goedkoop te ogen.
Goede folies kunnen overigens gewoon tegen wasstraten hoor. Dat is zo'n ouderwets fabeltje. Je hebt alleen kans dat het bij een imperfectie los kan komen door de hoge druk reinigers en dat op harde kleuren zoals wit en geel, je eerder slijtage & lekkage-sporen ziet.
"swirls" kunnen in de hogere kwaliteitsfolies eenvoudig met wat hitte worden weggewerkt.
- Estoque
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik heb die kleur ook ‘gespoten’ gezien, erg mooi. Ben alleen bang dat het snel verveelt op de 1 of andere manier. Zelfde geldt voor dat mat grijze. Poosje is dat wel mooi, daarna mwoah. Ik zou het/beide iig niet nieuw kiezen. Dravitgrau daarentegen weer wél 

-
OnlineWill F.
M3P weg? Dravit vind ik 1 van de mooiste kleuren v bmw zit n prachtige gouden gloed over helaas alleen zichtbaar in zonlicht. Heel wat anders dan veelverkochte brooklyn of die andere bejaarden tinten bij bmw. Je kan ook portimao hoogglans kopen en dan satijn ppf laten wrappen. Zelfde effect alleen zonder de sores die matte lakken geven. JLR doet dit af fabriek op de mat grijze defender bijv.
- Darudevampire
- Auto: 325ciAM
2x een auto laten wrappen in Deepblue metallic van 3M, maar ben er zelf wel tevreden over.

Mooiste blijft natuurlijk spuiten
Mooiste blijft natuurlijk spuiten
-
Die is van de mdv. 330e een schop gegeven. Terug naar benzine viel me tegen.Will F. schreef: 13 jan 2025, 17:45 M3P weg? Dravit vind ik 1 van de mooiste kleuren v bmw zit n prachtige gouden gloed over helaas alleen zichtbaar in zonlicht. Heel wat anders dan veelverkochte brooklyn of die andere bejaarden tinten bij bmw. Je kan ook portimao hoogglans kopen en dan satijn ppf laten wrappen. Zelfde effect alleen zonder de sores die matte lakken geven. JLR doet dit af fabriek op de mat grijze defender bijv.
-
Dravit is top. Ik wou dat ik het had, haha.Arthur schreef: 13 jan 2025, 13:57 Ik heb die kleur ook ‘gespoten’ gezien, erg mooi. Ben alleen bang dat het snel verveelt op de 1 of andere manier. Zelfde geldt voor dat mat grijze. Poosje is dat wel mooi, daarna mwoah. Ik zou het/beide iig niet nieuw kiezen. Dravitgrau daarentegen weer wél![]()
Wel thnx voor dit topic. Ik streep wrappen van mijn lijstje af.