Ik vind dit wel op de man, maar dat is mode(rator)

Ik vind dit wel op de man, maar dat is mode(rator)
Na een Mazda zal het wel meevallen, maar ik miste compleet alle souplesse en een tikje vermogen.HSR schreef: 27 sep 2024, 14:19 Opzich best veel bevestiging inmiddels dat de auto weinig storingen kent, dus dat is altijd goed. Inruilbod op de Mazda3 is ook binnen. Is €500 lager dan ik in mijn hoofd had dus dat moet te overbruggen zijn.
Morgen maar eens proefrijden en kijken of ik ook hopeloos ga afknappen op de automaat en underpowered 4 cylinder terwijl ik 115 op de cruise control tokkel![]()
Als je budget en kosten in de sweetspot meeneemt, gaat het miss wel eerder naar een 4 ciltomgtr schreef: 27 sep 2024, 13:46 Probleem is dat je dat soort dingen nooit merkt tijdens proefrit. Sweetspot in dit type BMW is inderdaad 3.0d denk ik maar eerder moest je daar maar genoeg kilometers voor maken, nu durft bijna niemand meer zoiets aan.
Comfortstoelen zijn idd heerlijk. Ik had ook de achterasbesturing. Auto was heel erg fijn te rijden maar deed het gewoon niet voor mij qua motor/bakverhouding.Wimo schreef: 28 sep 2024, 08:04 G30/31 met comforstoelen is echt een hele lekkere combinatie. Mooi afgewerkt, stil en inderdaad als 530e ook lekker vlot. Chipje lost het vermogen probleem prima op.
Ben ik ook benieuwd naar. Ze doen tegenwoordig alsnog 500,- al verlies oplevert.De Mazda dealer geeft 1.5k meer voor inkoop van de M3. Kan ik morgen onderhandelen zonder PX, benieuwd wat dat nog brengt
Spezielles Grau
Naja 530e met lege accu is een 520iHSR schreef: 28 sep 2024, 13:48 Auto gekocht, supermooi ding in speciaal grijs met cognac interieur.
Bedankt voor het delen van de praktijkervaringen en het delen van ervaringen in autos die geen g31 520i zijn maar daar wel op lijken.
Even kwartje in Google gegooid idd mooie kleur lijkt beetje op champagne quartz
Gebruikers op dit forum: Streamline en 18 gasten