Maar ik leef blijkbaar in een utopie.

Liquid Natty's Blue is razendsnel aan te brengen, laten drogen en 10 minuten intrekken, zachte microfiber doek eroverheen en klaar.
Maar goed, zal ook een stuk ervaring zijn...
Zelfs naar de wasstraat vind ik al (te)veel moeite. Ik heb op de HD een hele mooie grote roterende borstel die ik af en toe eens over de auto haalArthur schreef: 26 jan 2024, 13:25 Eens. M’n vorige auto (vorig jaar) laten polijsten en in een wax (zo noem ik het maar) laten zetten. Dat was via via voor 300,-. Dat had ik er wel voor over want het was hard nodig. Hoe die dealer een auto afleverde was niet te geloven. Maar als het 500,- plus gaat worden vind ik het al gauw zonde van de centen. Heb niet het geduld om met verschillende emmers en doekjes te werken. Dus dat wordt sowieso wasstraat. Als dan zelfs een coating niet (optimaal) werkt?
Haha dat is echt het compleet andere uitersteElise schreef: 28 jan 2024, 08:51Zelfs naar de wasstraat vind ik al (te)veel moeite. Ik heb op de HD een hele mooie grote roterende borstel die ik af en toe eens over de auto haalArthur schreef: 26 jan 2024, 13:25 Eens. M’n vorige auto (vorig jaar) laten polijsten en in een wax (zo noem ik het maar) laten zetten. Dat was via via voor 300,-. Dat had ik er wel voor over want het was hard nodig. Hoe die dealer een auto afleverde was niet te geloven. Maar als het 500,- plus gaat worden vind ik het al gauw zonde van de centen. Heb niet het geduld om met verschillende emmers en doekjes te werken. Dus dat wordt sowieso wasstraat. Als dan zelfs een coating niet (optimaal) werkt?Het dak sla ik vaak over, want hoog en roofrack, daar heb ik een trap voor nodig
Zo'n coating zou ik heel misschien overwegen voor een garage queen, maar voor een daily is er geen haar op mijn hoofd die er over denkt om een coating aan te laten brengen voor zoveel geld.
![]()
Ik heb ook redelijk wat aan greenlanen gedaan, dan zou een coating helemaal zonde van het geld zijnRichardt. schreef: 28 jan 2024, 10:30 Haha dat is echt het compleet andere uiterste
Laat me raden, die gebruik je vervolgens ook om je terras te reinigen?![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten